دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 14:00

سفیران مصطفی(ص) پیشگامان مرجعیت علمی جهان اسلام

دبیرخانه جایزه مصطفی(ص)، تعدادی از دانشجویان علاقه ­مند به حوزه علم و فناوری را با نام سفیران مصطفی(ص) در پارک فناوری پردیس گردهم می‌آورد.
کد خبر : 172335

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از ستاد ارتباطات و اطلاع­ رسانی جایزه مصطفی(ص)، هدف از این نشست علمی، معرفی جایزه مصطفی(ص) به دانشجویان دغدغه­مند با حوزه­های راهبردی علم و فناوری و با محوریت بررسی راه­های رسیدن به مرجعیت علمی جهان اسلام در آینده­ای نزدیک است.


این نشست با اهدافی همچون آشنایی بیشتر جامعه علمی با فعالیت‌های جایزه مصطفی(ص) و توسعه علم و فناوری در جهان اسلام، بررسی راهکارهای بهره‌برداری موثر از شبکه علمی دانشمندان جهان اسلام توسط مجامع علمی و ایجاد ارتباط دانش‌پژوهان جوان و دانشجویان مجامع علمی با دانشمندان برجسته جهان اسلامم برگزار می‌شود.


برخی از محورها و فعالیت‌های این نشست شامل تبادل نظر در چگونگی دستیابی مرجعیت علمی جهان اسلام و ضرورت آن، هم‌اندیشی در حوزه بهره‌برداری از توانمندی‌ها و پتانسیل نخبگان علم و فناوری در جهان اسلام به منظور ارتقای سطح رفاه، امنیت و سلامت در کشورهای اسلامی و هم‌فکری درباره توسعه شبکه همکاری علمی سفیران مصطفی(ص) در دانشگاه‌های کشورهای اسلامی است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب