دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 11:38

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر به مناسبت حادثه سیل روستای چنار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر با شرکت در مراسم تشییع قربانیان حادثه سیل روستای چنار با ابراز تأسف و همدردی، پیام تسلیتی صادر کرده و به اهالی روستای چنار و مردم همیشه در صحنه شهرستان عجب‌شیر و بازماندگان قربانیان سیل اخیر تسلیت گفته و آمرزش الهی برای جان باختگان مسئلت کرد.
کد خبر : 172313

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام صادره دکتر پرویز احدی بدین شرح است:


« و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون »


اتفاقات و حوادث تلخ دنیا نشان روشنی از ضعف و ناتوانی انسان خاکی است که قلوب را به شدت مجروح و دردمند می‌کند و صبر جمیل به همراه عنایت و لطف خداوند متعال مرحم آن دلهای سوخته خواهد بود.


حادثه دلخراش و حزین سیل اخیر در روستای چنار شهرستان عجب شیر که منجر به جان باختن تعداد زیادی از همشهریان عزیزمان شد، باعث تأثر و تألم مجموعه عظیم دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی و این جانب شد، این واقعه تأسف بار را به مردم عزیز و گرانقدر به ویژه خانوداه های مصیبت دیده تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای جان باختگان علو درجات مسئلت دارم.


اینجانب با تاکید بر ضرورت تداوم خدمت رسانی و پیگیری و رسیدگی جدی به حادثه دیدگان از طرف مدیران اجرایی استان داشته و از اقدامات و تلاشهای موثر تمامی مسئولان استانی و کشوری که از اولین ساعات وقوع این حادثه برای کنترل و نظارت بر موضوع در منطقه حاضر شدند تشکر و قدردانی می‌کنم.


این جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با تسیلت مجدد به خانواده‌های معزا، اعلام می‌کنم این واحد دانشگاهی با تمامی امکانات و پرسنل و بهره گیری از تجارب علمی استادان برجسته، برای هرگونه کمک، مساعدت و امدادرسانی به بازماندگان معزز این حادثه اعلام می دارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته