دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1396 - 09:06

تسلیت رئیس واحد مراغه به بازماندگان داغدار سیل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بسیار بزرگ مراغه وقوع حادثه سیل و جان باختن عده‌ای از هموطنان بویژه اهالی آذرشهر و عجب شیر استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.
کد خبر : 172241

به گزارش خبرگزاری آنا از مراغه، دکتر محمدرضا ولیلو در پی وقوع حادثه سیل و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز بویژه اهالی شهرستان‌های عجب شیر و آذر شهر و استان آذربایجان غربی در پیامی ضمن تسلیت این غم بزرگ و مصیبت عظیم، برای بازماندگان این حادثه و خانواده جان باختگان صبر جمیل آرزو کرد.


ولیلو در پیام خود آورده است: متأسفانه علی رغم بارش زلال رحمت الهی و سیرابی زمین های تشنه و شکرگزاری نعمات خداوند متعال، حادثه جاری شدن سیل نابهنگام و جان باختن غیرمنتظره تعدادی از هموطنان در این حادثه، شیرینی این بارندگی را به تلخی تبدیل کرد.


همجواری شهرستان‌های عجب شیر و مراغه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و اقلیمی که حکم برادر – خواهری با هم دارند و یک سابقه دیرین تاریخی آنها را به هم وصل کرده است، سنگینی بار این مصیبت دردناک را صد برابر می کند. لذا بر خود وظیفه می دانیم این مصیبت جانکاه را به مردم داغدار عجب شیر و آذرشهر تسلیت عرض کنیم و برای درگذشتگان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته