دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1396 - 11:39

حضور فعال واحد علوم دارویی در کنفرانس آسیالیکس ۲۰۱۷

مجله JPHS واحد علوم دارویی با اختصاص ویژه‌نامه، مقالات برجسته و منتخب حوزه دارو و سلامت کنفرانس آسیالیکس 2017 را منتشر می کند.
کد خبر : 171986

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مجله JPHS دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با اختصاص یک ویژه‌نامه برای مقالات برجسته و منتخب حوزه دارو و سلامت کنفرانس آسیالیکس 2017 در نظر دارد علاوه بر حضور علمی، فرصتی را برای محققان این حوزه فراهم کند تا آخرین دستاوردهای پژوهشی سیاست‌گذاری علم، فناوری و نوآوری صنایع دارویی را منتشر کند.


کنفرانس آسیالیکس (Asialics) یکی از شاخه‌های کنفرانس سالانه گلوبلیکس (Globelics) است که محلی برای ملاقات و انکوباتوری برای پروژه‌های تحقیقاتی بزرگ است و هر سال در مکان جدیدی برگزار می‌شود.


هدف آسیالیکس کشف و توسعه مفهوم یادگیری، نوآوری و ایجاد صلاحیت به عنوان یک چارچوب تحلیلی و تحریک برای ایجاد استراتژی یا اقتصاد مبتنی بر دانش در آسیا است. در آسیالیکس مسائل جالب در مورد آن چه که در کشورها و شرکت‌های آسیایی در جریان است بیان می‌شود و تجربیات در مورد روش، نتایج و سیاست‌های تحلیلی به اشتراک گذاشته می‌شود.


آسیالیکس یک شبکه در میان دانشمندان، شاغلان و سیاستگذاران است که علاقه‌مند به یک سیستم یادگیری، نوآوری و ایجاد شایستگی در آسیا هستند.


چهاردهمین کنفرانس آسیالیکس همزمان با یازدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری ۳۰ آگوست تا ۱ سپتامبر (۸ تا ۱۰ شهریور ۹۶) در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.


واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از حامیان رسمی این کنفرانس به شمار میرود که در عرصه جهانی اقتصاد و مدیریت دارو حضور فعال خواهد داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته