دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۷۶ میدان میوه و تره بار در تهران استاندارد شد

ممنوعیت عرضه کالای بدون نشان استاندارد در فروشگاه های زنجیره‌ای

مدیرکل استاندارد استان تهران اعلام کرد: عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری در فروشگاههای زنجیره ای فقط با نشان استاندارد مجاز است.
کد خبر : 171952

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اتاق اصناف ایران،‌ مسلم بیات با توصیه به واحدهای تولیدی برای رعایت الزامات استاندارد و دریافت نشان استاندارد گفت: سازمان ملی استاندارد ایران همواره بر عرضه کالا در فروشگاه های زنجیره ای نظارت دارد و از عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری که فاقد نشان استاندارد باشند جلوگیری خواهد کرد.


مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به استاندارد شدن برخی از میادین میوه و تره بار شهر تهران گفت: تاکنون ۷۶ میدان میوه و تره بار در تهران موفق به دریافت گواهی استاندارد شده است.


وی ادامه داد: این استانداردها براساس استاندارد ملی به شماره ۲۰۸۲ اعمال شده اند و بسیاری از موارد چون شرایط بهداشتی محل عرضه میوه و محصولات گوشتی ، یخچال ها و ترازوها را دربرمی گیرند و در آینده نیز موارد جدیدی چون ساختمان و تجهیزات نیز به آنها افزوده خواهد شد.


بیات همچنین با اشاره به همکاری مسئولان میادین میوه و تره بار در تدوین و ثبت استانداردها گفت: ۲۲ مورد از استاندارد ملی تدوین شده ویژه میادین میوه و تره بار با همکاری مسئولان میادین به ثبت رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته