دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1396 - 11:15

پیام تسلیت رئیس واحد میانه به جانباختگان سیل آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه وقوع سیل در شهرهای عجب‌شیر و آذرشهر را تسلیت گفت.
کد خبر : 171670

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پیام تسلیت دکتر علی سلیمی شاملو آمده است: حادثه اخیر سیل در پی بارندگی‌های شدید در استان آذربایجان شرقی از جمله شهرهای عجب‌شیر و آذرشهر که موجب از دست دادن و مفقود شدن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان شد، موجب تألم خاطر و تاثر فراوان همه ما شد.


اگر چه فقدان عزیزان سفر کرده در این امتحان بزرگ، سخت و طاقت فرساست، اما بی‌گمان، حکمت خداوند در حوادث ناگوار، برای مؤمنین که به بشارت پروردگار بر صابرین یقین دارند و در گریز از دامان مصائب ناگوار به ریسمان الهی چنگ می‌زنند، موجب تحکیم ایمان و تفکر در ذات فانی و ناپایدار دلبستگی‌های مادی جهان می شود.


اینجانب با عرض تسلیت به همه داغدیدگان حادثه دلخراش سیل اخیر، خانواده‌های معزی و مردم شریف شهرهای عجب شیر و آذرشهر، برای بازماندگان از درگاه خدواند متعال صبر جمیل و برای عزیزان از دست رفته غفران الهی خواستارم.


همچنین بر خود لازم می‌دانم از تلاش امدادگران، نیروهای خدمات‌رسان و همچنین مردم فهیم و صبور منطقه که از ابتدای وقوع سیل، با حضور در منطقه به کمک و یاری حادثه دیدگان شتافتند، صمیمانه قدردانی کنم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته