دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1394 - 10:22
به مناسبت ماه رجب:

رقابت بیش از صد دانشجو در مسابقه 14 حدیث نور واحد همدان

به همت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و به مناسبت ماه پرفیض و مبارک رجب المرجب، مسابقه فرهنگی با عنوان 14 حدیث ویژه دانشجویان برگزار شد.
کد خبر : 17133

رییس دانشکده فنی و مهندسی واحد همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشکده فنی مهندسی این واحد دانشگاهی در ماه پرفیض رجب، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه فرهنگی با عنوان 14 حدیث کرد که با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد.


علی یوسفی افزود: به منظور برگزاری این مسابقه کتابچه‌هایی مشتمل بر احادیث ائمه هدی، علیهم السلام، در اختیار دانشجویان این دانشکده قرار گرفت و بیش از یکصد نفر از این افراد با شرکت در بخش شفاهی و کتبی این مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند.


وی تصریح کرد: این مسابقه در راستای تخصیص ساعت فرهنگی در برنامه ترمی دانشجویان برگزار شد و از برندگان آن در 27 رجب المرجب، مصادف با بعثت نبی مکرم اسلام(ص) قدردانی می‌شود.


عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد: اهتمام ویژه ای به امور فرهنگی مرتبط با دانشجویان می تواند در پیشبرد امور آموزشی موثر واقع شود.



یوسفی اظهار کرد: در همین راستا برگزاری همایش دانشجویی با موضوع پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی با محوریت مواد مخدر و ایدز، همایش با موضوع سبک­‌های فرزندپروری و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی، تهیه و نصب تابلو های با محوریت واقعه عاشورا، میزبانی از کارگاه آموزشی تفسیر سوره فرقان، برگزاری و میزبانی نمایشگاه کتاب و نرم‌­افزار، اختصاص ساعت فرهنگی دانشجویان به میزان 120 دقیقه در هفته با عنوان تریبون آزاد فرهنگی در این دانشکده مد نظر قرار گرفته است.


به گزارش آنا، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با دارا بودن بیش از 5 هزار دانشجو و 30 رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکتری به عنوان دومین دانشکده این واحد دانشگاهی بعد از دانشکده علوم انسانی از نظر جمعیت دانشجویی مشغول به فعالیت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته