دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1396 - 14:22

دانشجویان دانشگاه‌های ارومیه در دانشگاه آزاد اسلامی معتکف شدند

اعتکاف دانشجویی پسران  دانشگاه‌های ارومیه با حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از روز سه شنبه ۲۱فروردین در مسجد دانشگاه آزاد واحد ارومیه در حال برگزاری است.
کد خبر : 171222

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در افتتاحیه این مراسم مذهبی که با حضور دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی ارومیه، دانشگاه ارومیه و دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی برگزار شد، حجت‌الاسلام میرزایی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، درباره فضای معنوی اعتکاف و برنامه سه روزه طرح اعتکاف دانشجویی این شهرستان سخنانی بیان کرد.


درشب افتتاحیه این مراسم معنوی، مراسم مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با حضور گرم دانشجویان برگزار شد.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد ارومیه هم در گفت‌وگو با آنا، اعتکاف را سنت حسنه و سیره پیامبر برای رشد معنوی انسان‌ دانست و برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف در دانشگاه‌ها را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد.


دکتر محمود بابازاده افزود: «در لبیک گفتن به فرمایشات رهبری، واحد ارومیه همه ساله همچون سنوات گذشته میزبان معتکفان دانشجویان سراسر دانشگاه‌های ارومیه است که جا دارد از زحمات دکتر جوانپور رئیس واحد و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری که اقدامات و هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم انجام داده‌اند، تشکر کنم.»



برگزاری کارگاه‌ها، حلقه‌های معرفت و سخنرانی‌های متنوعی پیش‌بینی شده که از آن جمله کارگاه نماز با حضور حجت‌الاسلام میرزایی، دورهمی نبرد با ابلیس با حضور حجت‌الاسلام نصرمقدم، حلقه‌های معرفتی با حضور استادان برجسته، برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام ارجمندی با موضوع آشتی با خدا از جمله برنامه‌های ارایه شده برای معتکفان بود.



برنامه‌های مناجات سحر، قرائت قرآن، پخش فیلم با محوریت شهدای مدافع حرم، عزاداری شب شهادت حضرت زینب (س) و طرح‌های متفاوت دیگر همچون طرح مطالعه کتاب، طرح ختم قرآن و صلوات از سوی معتکفان و حدیث گرافی، دل نوشته از جمله طرح ‌های جالب مدنظر برای این دوره اعتکاف دانشجویی پسران دانشگاه های ارومیه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته