دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 فروردين 1396 - 09:48

وزیر آموزش و پرورش: آموزش با کیفیت در گرو داشتن دانش‌آموزان سالم و با نشاط است

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:‌ آموزش با کیفیت در گرو داشتن دانش‌آموزان سالم و با نشاط است که برای دستیابی به این مهم باید اقدامات خود را در حوزه سلامت جسمی و روان دانش‌آموزان افزایش دهیم.
کد خبر : 170983

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، فخر‌الدین احمدی دانش‌آشتیانی در مراسم افتتاحیه مرحله دوم طرح ملی وارنیش فلوراید که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت در مدرسه پسرانه حضرت مهدی (عج) برگزار شد، اظهار کرد: در نظام آموزشی کشور بحث سلامت روان، بهداشت روان و سلامت جسمی دانش‌آموزان بسیار مهم است به همین دلیل از مسئولان نظام تعلیم و تربیت خواهش می‌کنیم به همان اندازه که به آموزش دانش‌آموزان توجه دارند به سلامت آنها نیز اهمیت بدهند.


وی افزود:‌ اگر انسان شاد و سالم نداشته‌ باشیم نمی‌توانیم آموزش‌های خوبی را ارائه دهیم در واقع می‌توان گفت داشتن آموزش سالم در گرو وجود دانش‌آموزان سالم و با نشاط است.


وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باید با وضع قوانین و مقررات به بهداشت روان دانش‌آموزان آسیب نزنیم و به این مساله بسیار اهمیت بدهیم. البته باید گفت در کنار بهداشت روان باید به سلامت جسمی دانش‌آموزان نیز توجه شود زیرا این مساله بسیار ارزشمند است. البته در این راستا اقداماتی انجام شده و باید از دولت تدبیر و امید و اهتمام وزیر بهداشت تشکر کنیم که سلامت را در اولویت قرار داده‌اند.


دانش‌آشتیانی ضمن اعلام آمادگی وزارت آموزش و پرورش برای همکاری با وزارت بهداشت جهت انجام برنامه‌های حوزه سلامت گفت:‌ آموزش به دانش‌آموزان در ارتباط مستقیم با سلامت آنها قرار دارد. وزارت آموزش و پرورش با تمام قوا برای اجرای برنامه‌های حوزه سلامت اعلام آمادگی همکاری می‌کند البته از خانواده‌ها نیز درخواست داریم به سلامت دانش‌آموزان توجه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته