دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1396 - 21:11

لادروپ: خوش شانس بودیم پنالتی پرسپولیس گل نشد/ آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم ولی یک امتیاز گرفتیم

سرمربی تیم الریان قطر گفت: منصفانه به بازی نگاه کنیم، پرسپولیس موقعیت‌های خطرناک بیشتری نسبت به ما داشت،
کد خبر : 170767

به گزارش گروه ورزشی آنا، مایکل لادروپ پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: خیلی بازی سختی برای ما بود. انتظار چنین بازی را داشتیم زیرا با تیم خیلی خوبی از ایران بازی کردیم که در لیگ کشورش خیلی خوب بوده. نیم ساعت اول بازی برابر بود.


وی ادامه داد: در 15 دقیقه آخر نیمه اول فشار زیادی روی تیم ما وارد شد، به خصوص در صحنه‌ای که پنالتی گرفتند. از خوش‌شانسی ما بود که آنها پنالتی را از دست دادند. ما در نیمه دوم هم در پنج دقیقه ابتدایی شانس گلزنی داشتیم که موقعیت‌مان از دست رفت.


سرمربی الریان خاطر نشان کرد: اگر منصفانه به بازی نگاه کنیم، پرسپولیس موقعیت‌های خطرناک بیشتری نسبت به ما داشت، اما ما هم دو سه موقعیت خطرناک داشتیم، به خصوص در پایان بازی که توپ به تیر دروازه پرسپولیس خورد. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند، به خصوص از دروازه‌بانم باید تشکر کنم که اگر نبود شاید شکست می‌خوردیم.


لادروپ در مورد کلین شیت در یکی از ترسناک‌ترین ورزشگاه‌های جهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم. آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم ولی یک امتیاز گرفتیم این بازی خوبی برای ما بود. همه تیم ما خوب بازی کردند و من فقط در این مسابقه تنها نبودم.


سرمربی الریان در مورد اینکه تصور می‌شد که هواداران پرسپولیس بتوانند روی عملکرد بازیکنان تیم‌تان اثرگذار باشند، اما شما چه تدبیری در این مورد به کار گرفتید، گفت: با بازیکنان مان صحبت کرده بودیم و بازیکنان ما مقابل تماشاگران زیادی بازی کرده بودند. به نظرم جو خیلی خوبی بود. جو اذیت کننده ای برای ما نبود و آنها تیم شان را تشویق کردند تا تیم شان برنده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب