ترجمه کتاب دو جلدی «بازاریابی و بازرگانی بینالملل» از سوی اعضای هیات علمی واحد بروجرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب دو جلدی «بازاریابی و بازرگانی بینالملل» با هدف کمک به مدیران و دست اندرکاران امر تجارت در راستای رویارویی با چالشهای موجود در حوزه بازرگانی و بازاریابی بینالمللی به رشته نگارش درآمده تا مبانی لازم برای درک پیچیدگیهای این مباحث در حوزه جهانی را در اختیار آنان قرار دهد.
به گفته محمد سعید صفاکیش و احمد چرمیان مترجمان این کتاب، در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر بحث درباره نظریات و تئوریهای موجود در حوزه بازرگانی و بازاریابی بینالمللی از طریق ارائه نمونههای موردی، کمپینهای بازاریابی و نتایج یافتههای تحقیقی به غنای مطالب افزوده شود. این ویژگی باعث شده تا این کتاب ترکیبی از تئوری و تجربه باشد.
این کتاب از سوی ساک اونکویسیت و جان شاو به رشته تالیف در آمده است.
کتاب بازاریابی و بازرگانی بینالملل در قطع وزیری از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد منتشر شده است که جلد اول 306 و جلد دوم آن 406 صفحه است. علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند با حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد بروجرد تماس بگیرند.
انتهای پیام/