دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 09:08
در بازدید از جشنواره هفته ارگانیک تهران مطرح شد؛

برنامه وزیر بهداشت برای حمایت از کشاورزی ارگانیک

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برنامه وزیر بهداشت برای حمایت از کشاورزی ارگانیک گفت: مسئولان ذیربط باید از این نمایشگاه‌ها بازدید کرده و از تولیدکنندگان ارگانیک حمایت کنند زیرا هر سال شاهد بهتر شدن کیفیت اجرای این نمایشگاه هستیم.
کد خبر : 1707

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید هادی ایازی در بازدید از جشنواره هفته ارگانیک تهران گفت: نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه ارگانیک که می‌تواند به سطح سلامت مردم کمک کند، به هر میزان که توسعه یابد، باز هم کم است. الحمدلله این نمایشگاه برای چندمین سال است که برگزار می‌شود و هر سال کیفیت اجرای آن بهتر می‌شود.


وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های امروز مردم، سلامت مواد غذایی و میوه‌هایی است که در بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: اگر برند و علامت‌های مشخصی روی مواد غذایی نصب شود که نشان دهد کیفیت لازم برای عرضه به بازار را دارند، این مسئله می‌تواند به ارتقای سطح کیفی تغذیه مردم کمک کند.


معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها به فرهنگ‌سازی درباره محصولات ارگانیک و تامین غذای سالم برای مردم کمک می‌کند. همچنین مسئولان ذیربط مثل وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ملی استاندارد، وزارت بهداشت و... باید در بازدید از این نمایشگاه‌ها از نزدیک وضعیت تولید ارگانیک را دیده و به تولیدکنندگان فعال در این عرصه کمک کنند و تمهیداتی را در نظر بگیرند تا مردم بیشتر از محصولات غذایی ارگانیک استفاده کنند تا تولیدکنندگان نیز برای تولید ارگانیک انگیزه پیدا کنند.


ایازی اذعان کرد: من به دست اندرکاران برگزاری جشنواره هفته ارگانیک تهران تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این نمایشگاه باشیم.


معاون وزیر بهداشت همچنین درباره بازدید وزیر بهداشت از جشنواره هفته ارگانیک تهران گفت: بازدید وزیر بهداشت از نمایشگاه ارگانیک حاوی پیامی در خصوص حمایت از کشاورزی ارگانیک است و قطعا وی برنامه‌ای برای این کار دارد. همانطور که هفته گذشته به بازدید از گاوداری‌ها و کنترل کیفیت شیر پرداخت، بازدید از نمایشگاه ارگانیک را نیز با هدف نظارت بر کیفیت مواد غذایی مصرفی مردم انجام داد تا اطمینان حاصل کند، مواد غذایی سالم در اختیار مردم قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته