دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1396 - 10:18

مقاله عضو هیات علمی واحد شبستر در مجله بین‌­المللی ISI نمایه شد

مقاله دکتر توحید وحدت‌­پور عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در مجله Animal Research International دانشگاه ملی نیجریه که در زمره مجلات بین‌­المللی نمایه شده در ISI است، به چاپ رسید.
کد خبر : 170573

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله وحدت­‌پور با عنوان «اثرات مصرف آنتی اکسیدان‌ها و جیره کم‌پروتئین بر هیستوپاتولوژی کبد، روده و عملکرد بلدرچین­‌های ژاپنی» که حاصل نتایج یک پایان ­نامه دکترای حرفه ای دامپزشکی است، در مجله بین المللی تحقیقات دام دانشگاه ملی نیجریه که در زمره مجلات بین المللی نمایه ­شده ISI (Thomson Scientific Database) است، به چاپ رسید.


این مقاله بر اهمیت و نقش مصرف آنتی‌­اکسیدان­‌ها در پرندگان تغذیه شده با جیره کم پروتئین بر بافت­‌شناسی کبد و روده و صفات عملکردی و رشد تاکید دارد.


یافته­‌های تحقیق نشان می‌­دهد که می‌­توان با مصرف آنتی‌­اکسیدان­‌های خاص، از اثرات منفی کاهش مصرف پروتئین تا حدود زیادی پیشگیری و به لحاظ اقتصادی نیز می‌­توان از آن بهره‌­برداری کرد.


محمدعلی جعفرقلی­پور، حمید محمودپور و سینا وحدت­‌پور همکاران نویسنده مقاله هستند.


توحید وحدت‌­پور استادیار فیزیولوژی دانشکده علوم دامی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و پژوهشگر دوره فوق دکترای دانشگاه علوم پزشکی تبریز با چاپ و ارایه بیش از 60 عنوان مقاله در مجلات و همایش‌­های معتبر بین­‌المللی یکی از اعضای هیات علمی فعال واحد شبستر در حوزه پژوهش است.


سایت نویسنده https://vahdatpour.iaushab.ac.ir/


سایت دانشگاه ملی نیجریه https://www.unn.edu.ng/


سایت مجله https://www.zoo-unn.org/


سایت مقاله https://www.zoo-unn.org/index.php/ARI/article/view/509/pdf




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته