دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1396 - 11:18
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اعلام کرد:

تولید 3.5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در پالایشگاه بندر عباس

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در جریان بازدید معاون وزیر نفت از این پالایشگاه گفت: ظرفیت پالایش پروژه افزایش ظرفیت بنزین روزانه 25 هزار بشکه است که موجب تولید روزانه سه و نیم میلیون لیتر بنزین با کیفیت مطابق با استانداردهای یورو 4 می شود.
کد خبر : 170288

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس، هشم نامور، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در رابطه با روند اجرای طرح ادامه داد: واحد بنزین سازی طرح افزایش ظرفیت دارای چهار بخش تصفیه نفتا، اکتان افزا، احیاء کاتالیست و تثبیت کننده است که در فاز نخست در بهمن ماه سال 95 بخش تصفیه نفتا(NHT) به بهره برداری رسید و دیگر بخشهای این واحد نیز در مرحله راه اندازی قرار دارد.


عباس کاظمی،‌مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، در این بازدید، پیشرفت طرح را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این طرح کیفیت فرآورده های تولیدی بر اساس استانداردهای جهانی خواهد بود و باید با همکاری و برنامه ریزی دقیق قسمتهای باقیمانده طرح سریعتر به بهره برداری برسد.


بر اساس این گزارش، معاون وزیر نفت از واحد های عملیاتی طرح افزایش ظرفیت بنزین به ویژه واحد CCR و بخشهای کمپرسور و اتاق کنترل این طرح بازدید و مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس در رابطه با روند اجرای طرح توضیح دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب