دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1396 - 09:00
چهار خبر/

واحد تهران غرب موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی شد

مجوز راه اندازی مرکز آموزش های تخصصی کاربردی از سوی سیدابراهیم حسینی مدیر کل دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی برای واحد تهران غرب صادر شد.
کد خبر : 170216

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرکز آموزشی واحد تهران غرب که با موافقت و حمایت‌های پروین داداندیش رئیس و تلاش اداره کل برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شده، از 10 دپارتمان؛ نظام مهندسی، زبان، کنکور –آزمون‌های حرفه‌ای– المپیاد و تیزهوشان، مشاوره تحصیلی، فنی و حرفه‌ای، نفت- گاز و پتروشیمی، مهندسی صنایع و ایزو، ICT و کارآفرینی و توسعه کسب و کار، هنر، MBA و DBA برخوردار است.


در این بین دپارتمان نظام مهندسی و زبان فعال شده و برای سایر دپارتمان های این مرکز آموزشی با تلاش و هماهنگی و فراخوان اداره کل برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان واحد تهران غرب از همه استادان علاقه‌مند به فعالسازی هر کدام از این دپارتمان‌ها دعوت به عمل آمده است.


داداندیش گفت: به زودی با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و پتانسیل‌های علمی قابل توجهی که در واحد تهران غرب وجود دارد شاهد فعالیت‌های قابل توجهی از طریق این مرکز آموزشی خواهیم بود.


انتصاب معاون آموزشی


حسن گیوریان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی واحد تهران غرب شد.


در حکمی از سوی پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب، حسن گیوریان دانشیار پایه 20 گروه آموزشی مدیریت دولتی و مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاون آموزشی جدید واحد تهران غرب معرفی شد.


داداندیش در متن حکم حسن گیوریان خطاب به وی یادآور شده است:


نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربۀ جنابعالی و بنا بر نامه دبیرخانه هیات امنای استان تهران، به موجب این حکم از تاریخ 96/1/19 به مدت سه ماه به عنوان سرپرست حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب منصوب می شوید.


امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله در چارچوب ضوابط و مقررات و در راستای تحقق اهداف و برنامۀ استراتژیک معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، موفق و مؤید باشید.


ارتقای دو عضو هیات علمی


دو نفر از اعضای هیات علمی واحد تهران غرب به نام‌های سعید علیزاده عضو هیات علمی گروه مدیریت آموزشی و سمیرا زارعی عضو هیات علمی گروه حسابداری موفق به کسب ارتقا به مرتبه علمی استادیاری شدند.


مسابقه عکس دانشجویی نوروزی


با پایان تعطیلات نوروزی، کانون گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب مسابقه عکس دانشجویی نوروزی با محورهای زیر برگزار می‌کند.


از بین آثار ارسال شده 10 آثار انتخاب و به نفرات اول تا سوم جوایزی تعلق خواهد گرفت و همه آثار پذیرفته شده در نمایشگاهی به همین منظور در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.


محورهای مسابقه: جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، جاذبه‌های طبیعی، آداب و رسوم و الگوی زندگی بومی، گردشگری ماجراجویانه، گردشگری ورزشی، گردشگری مذهبی، اکوتوریسم و طبیعت گردی و ...


مقررات مسابقه: ﺟﻐﺮاﻓﯿﺎی ﻋﮑﺲھﺎی ارﺳﺎﻟﯽ ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن اﯾﺮان است.


ﻋﮑﺲھﺎی ارﺳﺎﻟﯽ ﻣﯽﺗﻮاﻧﻨﺪ رﻧﮕﯽ ﯾﺎ ﺳﯿﺎه و ﺳﻔﯿﺪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.


ھﺮ ﻧﻔﺮ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ ﺣﺪاﮐﺜﺮ5 ﻗﻄﻌه ﻋﮑﺲ ﺑﺮای دﺑﯿﺮﺧﺎﻧه ارﺳﺎل ﮐﻨﺪ.


ﺗﺼﺎوﯾﺮ ﺑﺎ ﻋﺪد ﺷﻤﺎره 1،2 ... 5 ﺷﻤﺎره ﮔﺬاری شود.


ﺗﺼﺎوﯾﺮ ﺑه ﺻﻮرت ﺗﮏ ﻋﮑﺲ و ﻣﺠﻤﻮﻋه ﭘﺬﯾﺮﻓﺘه ﻣﯽﺷﻮد .


ارﺳﺎل اﺛﺮ و ﺷﺮﮐﺖ در ﻣﺴﺎﺑﻘه ﺑه ﻣﻨﺰﻟه اﻋﻼم ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻣﻌﻨﻮی ﻋﮑﺲ ھﺎﺳﺖ. در ﺻﻮرت اﺛﺒﺎت ﺧﻼف آن در ھﺮ ﻣﺮﺣﻠه ﻣﻮﺟﺐ ﺣﺬف ﻋﮑﺲھﺎی ارﺳﺎﻟﯽ ﺷﺪه و ﻋﻮاﻗﺐ آن ﻣﺘﻮﺟه ارﺳﺎل ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮاھﺪ ﺷﺪ.


ارﺳﺎل ﻋﮑﺲ به ھﻤﺮاه ﻓﺮم ﺷﺮﮐﺖ در ﻣﺴﺎﺑﻘه با بالاترین حجم در قالب cd به دفتر گروه گردشگری وهتلداری واحد تحویل داده شود.


پایان مهلت ارسال آثار: تا 20 فروردین 1396 تعیین شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته