دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 08:58
در دیدار دانشگاهیان

امام جمعه لار: دانشگاه آزاد اسلامی از نظر فعالیت‌های مذهبی بی‌نظیر است

امام جمعه شهر لار گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مذهبی صورت پذیرفته است و انصافا دانشگاه آزاد اسلامی از نظر ظواهر مذهبی در استان حرف اول را می‌زند.
کد خبر : 1701

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اسعد زاهدی رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بیت امام جمعه شهر لار با حجت الاسلام دکتر محمد نوربخش دیدار کردند.


نوربخش در این دیدار با توجه به اهمیت هدایت افراد خطاب به دانشگاهیان گفت: در روایتی از حضرت رسول (ص) خطاب به علی ابن ابیطالب (ع) آمده است که حضرت فرمودند: اگر یک نفر به دست تو هدایت شود از آنکه آفتاب بر او بتابد بهتر است و شما عزیزانی که در دانشگاه مشغول به فعالیت هستید اجر و پاداش بزرگی خواهید داشت که با حقوق و دستمزد نمی‌توان زحمات شما را جبران کرد.
امام جمعه شهر لار ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مذهبی صورت پذیرفته است و انصافا دانشگاه آزاد اسلامی از نظر ظواهر مذهبی در استان حرف اول را می‌زند. نه تنها در مسائل فرهنگی بلکه در حوزه آموزشی هم، نمی توانید هیچ دانشگاهی در استان پیدا کنید که این تعداد رشته کار‌شناسی ارشد داشته باشد و این امر نشان از تلاش ریاست واحد و شما عزیزانی است که در این مجموعه قرار دارید.


نوربخش خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که برخی از واحد‌های دانشگاهی به دلیل نبود دانشجو تعطیل شده‌اند اما بحمدالله این واحد نه تنها تعطیل نشده است بلکه با توجه به رشته‌هایی که در این واحد موجود است، رونق پیدا کرده که جا دارد از زحمات شما تقدیر و تشکر شود.








رئیس واحد لارستان: ما در استان تنها واحد مادری هستیم که با ۶ مرکز در مناطق همجوار و بهره‌مند از یک دانشکده، دبیرستان و دبستان سما که مجموعه سما لارستان در سطح کمی و کیفی در کشور بی‌نظیر است.

به گزارش آنا، در ابتدای این دیدار رئیس واحد لارستان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام نوربخش، اظهار کرد: جای سپاس دارد که شما در تمامی جهات مدافع دانشگاه آزاد اسلامی هستید و در جلسات و مراسم این واحد شرکت می‌کنید که این موضوع نشان از بزرگی و شخصیت شما دارد.


اسعد زاهدی ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با یک جهش عظیم علمی در حال حرکت است و با این تحولی که ایجاد شده با ۲۱ رشته کار‌شناسی ارشد و ۴ رشته دکترا در آینده‌ای نزدیک جذب بالای از دانشجویان در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترا را خواهیم داشت.


وی افزود: ما در استان تنها واحد مادری هستیم که با ۶ مرکز در مناطق همجوار و بهره‌مند از یک دانشکده، دبیرستان و دبستان سما که مجموعه سما لارستان در سطح کمی و کیفی در کشور بی‌نظیر است.


زاهدی خاطر نشان کرد: چشم انداز ما در آینده، توجه به رشته‌های کار‌شناسی ارشد و دکترا است و بسترسازی مناسبی برای تحصیلات تکمیلی در این واحد در حال برنامه ریزی و اجرا است.


در ادامه حجت‌الاسلام علی عباسی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد ارستان به بیان فعالیت‌های گسترده صورت گرفته در حوزه‌های مختلف فرهنگی پرداخت و گزارش کاملی از هیئت‌های مذهبی فعال در واحد و مراسمات صورت گرفته ارائه داد که مورد توجه دکتر نوربخش واقع شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته