دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 14:43
3 خبر/

تجلیل از اساتید برگزیده فرهنگی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با توجه به جایگاه والای معلم و اهمیت تعلیم و تربیت در داشتن جامعه‌ای سالم و صالح، خطاب به حاضران به وظیفه خطیر اساتید و معلمان در این راستا تاکید کرد.
کد خبر : 16991

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمودرضا اسفندیار در مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از اساتید واحد اسلامشهر که با حضور جمع کثیری از استادان هیئت علمی و مدعو این واحد دانشگاهی برگزار شد، با تبریک خجسته میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطرهٔ عالم مجاهد، آگاه و اندیشمند بزرگ اسلام، معلم شهید استاد مطهری، این ایام خجسته را به حاضران تبریک گفت و جهش مضاعف علمی و فرهنگی در مسیر حرکت این الگوهای برجسته و استادان والامقام را برای رسیدن به آرمانهای والای امام خمینی (ره) و انقلاب خواستار شد.


وی با توجه به جایگاه والای معلم و اهمیت تعلیم و تربیت در داشتن جامعه‌ای سالم و صالح، خطاب به حاضران به وظیفه خطیر اساتید و معلمان در این راستا تاکید کرد.


اسفندیار معلمی را افتخار خود دانست و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با تأسی از آموزه‌های ارزشمند مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) که به حق، بر‌ترین معلمان هستند، در انجام این وظیفه خطیر، موفق عمل کنیم.


اداره جهان با نهج البلاغه امیرالمؤمنین میسر است


رئیس دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) نیز با تقدیر از مسئولان واحد اسلامشهر گفت: با توجه به نامه شماره ۵۳ نهج البلاغه که حضرت امیرالمومنین علی (ع) خطاب به مالک اشتر نگاشتند، در دوبخش مجزا به ویژگی‌های قضات و همچنین نحوه برخورد با مردم از دیدگاه حضرت علی (ع) پرداخت.


حجت الاسلام دکتر سید فرج الله موسوی، اخذ مالیات، جهاد با دشمنان، اصلاح امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... مردم و نیز آبادی شهر‌ها را ارکان اصلی بیان شده از سوی حضرت علی (ع) در این منشور و حکم مسئولیتی خطاب به مالک اشتر برشمرد و گفت: برخوردِ با خشرویی با مردم و متقی و متدین بودن مسئولی که به سمتی برگزیده می‌شود از جمله نکات بسیار مهمی است که در این ۴ رکن اساسی نهفته است.


موسوی با بیان این نکته که با وجود اینکه این نامه مربوط به ۱۴۲۴ سال پیش بوده و در آن زمان نگاشته شده است، ولیکن دقت و شفافیت آن و نیز قابل تعمیم بودن احکام آن به موضوعات روز جهان بر همگان واضح و مبرهن است، خاطرنشان کرد: اگر دنیا منطق امیرالمؤمنین را می‌دانست و مسئولان با نهج الابلاغه آن حضرت آشنا بوده و بدان عمل می‌کردند، اکنون وضعیت جهان اینگونه نبود و شاهد ظلم‌های ددمنشانه به مردم مظلومی همچون کودکان بی‌گناه یمن و... نبودیم.


وی بار دیگر بر جهان شمول بودن احکام نهج البلاغه تاکید کرد و گفت: نهج البلاغه امیرالمؤمنین می‌تواند جهان را اداره کند.


این مراسم که به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد، با اجرای تواشیح و پخش کلیپ ادامه و با تقدیر از ۲۱ استاد برگزیده فرهنگی آموزشی این واحد دانشگاهی خاتمه یافت.


نائب قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی واحد اسلامشهر در مسابقات کشتی سراسری دانشگاه آزاد اسلامی


تیم‌های کشتی واحد اسلامشهر در مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی، عنوان نائب قهرمانی هر دو بخش را به نام خود ثبت کردند.


مسابقات سراسری کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه دوازدهم لغایت روز سه شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، با حضور ۲۴ تیم برگزیده از استانهای سراسر کشور به میزبانی واحد ساری برگزار شد.


در پایان این دوره از مسابقات، در بخش کشتی آزاد تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به نمایندگی از استان تهران با کسب یک مدال طلا از سوی حمیدرضا زرین پیکر، یک مدال نقره از سوی محمد خزلی و ۳ مدال برنز زا سوی مسعود محمودی، بهنام پناهنده و علی طاعتی،۵۰ امتیاز را در این بخش به خود اختصاص داد و با تکیه بر سکوی دوم این دوره از مسابقات، عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کردند.


در بخش کشتی فرنگی نیز، تیم اعزامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با کسب ۲مدال نقره از سوی رامین باستانی و رضا کنعانی و ۳مدال برنز از سوی روح اله قلاوند، وحید میرفتح اله‌زاده و پوریا میرمعصوم‌زاده، ۵۰ امتیاز را در این بخش از مسابقات اخذ کرده و عنوان نائب قهرمانی کشتی فرنگی دانشجویان برادر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور را به خود اختصاص داد.


علیرضا خزایی و ایوب اعلایی مربیگری و غلامرضا صفرخانلو و امیر احتشام نیا سرپرستی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را در این دوره از مسابقات کشوری عهده دار بودند.


اسلامشهر نائب قهرمان رقابت‌های فوتسال خواهران دانشگاه آزاد استان شد


تیم فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر عنوان نائب قهرمانی رقابت‌های فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد استان تهران را به نام خود ثبت کرد.
تیم فوتسال دانشجویان خواهر واحد اسلامشهر با حضور در مسابقات فوتسال دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که از روز شنبه پنجم تا پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه به میزبانی واحد تهران جنوب برگزار شد، توانست بر سکوی نائب قهرمانی این دوره از مسابقات تکیه زند.


رضوان کاظمی، آرزو رضایی، آزاده سوری، پروانه ابراهیمی توان، حبیبه ربوی، فریبا میثمی، زهرا فریدونی، مهسا صالح ثانی، رویا محمدی، مهدیه عرب، سمانه زمانی و زهرا ثابتی با هدایت و مربیگری مونا سمیع نیا و‌ام البنین کوهشاری اعضای تیم فوتسال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را در این دوره از رقابت‌ها تشکیل دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته