دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت خبر داد :

ایجاد 304 هزار شغل صنعتی در دولت تدبیر و امید

معاون برنامه ریزی وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: در دولت یازدهم با افتتاح و تکمیل طرح های مختلف صنعتی و معدنی و توسعه تولید داخلی 304 هزار نفر مشغول به کار شده اند.
کد خبر : 169710

به گزارش گروه اقتصادی آنا از شاتا، حسین ابویی مهریزی در مراسم افتتاح همزمان طرح های تولیدی و صنعتی استان سمنان در دوران فعالیت دولت یازدهم در همه حوزه های صنعتی و معدنی پروژه های زیادی به بهره برداری رسیده است و موجب ایجاد تولید و اشتغال چشمگیری در کشور شده است.
وی تصریح کرد: در این مدت 19هزار و 74 فقره پروانه بهره برداری در حوزه صنعت صادر شده که این پروژه ها با سرمایه گذاری 71هزار میلیارد تومانی زمینه اشتغال 304هزار نفر را فراهم کرده است و سهم استان سمنان از این آمار 525 پروانه بهره برداری و 7هزار و 400 نفر اشتغال بوده است.
در این مراسم علاوه بر افتتاح کارخانه خودروسازی که در بدو ورود رئیس جمهور به سمنان افتتاح شد سه طرح صنعتی و تولیدی دیگر نیز همزمان آغاز به کار کرد.
این طرح ها شامل دو کارخانه تولید محصولات شوینده و بهداشتی و یک شرکت دانش بنیان در حوزه الکترونیک است که با سرمایه گذاری 50میلیارد تومانی برای 125 نفر از مردم منطقه سمنان شغل ایجاد کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته