دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 12:45
سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس در گفت‌و‌گو با آنا:

وزیر ورزش کم‌تجربه است/ گودرزی راه را اشتباه می‌رود

سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی گفت: از موضع‌گیری‌های وزارت ورزش در خصوص سرمربی تیم ملی همه کلافه شده ایم متاسفانه خودشان هم نمی‌دانند که می خواهند چه کار کنند.
کد خبر : 16967

سید هادی حسینی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی آنا گفت: « اظهارات وزیر ورزش درباره کارلوس‌کی‌روش نشان از کم تجربگی ایشان دارد؛ اصلا چرا وزیر باید به خودش این اجازه را بدهد که در مورد جزییات فدراسیون ها اینچنین دخالت کند. من نمی‌دانم که چرا وزیر بعد از اینکه نماینده انتخاب کرد و توپ را به زمین فدراسیون فوتبال انداخت تا وانمود کند موافق ادامه همکاری وزارتخانه با سرمربی تیم ملی است، تغییر موضع داد. این چه سیاستی است که در پیش گرفته‌اند خود ما هم مانده‌ایم.»


وی ادامه داد: «وزیر ورزش که نباید در جزییات قرارداد فدراسیون‌ها با مربیان تیم های ملی دخالت کند. شاید بحثی که وزیر ورزش در مورد سرمربی تیم ملی مطرح کرده درست باشد، اما او و همکارانش در وزارت ورزش باید تا پیش از اینکه قراردادی بین کی روش و فدراسیون فوتبال امضا شود کنترل می‌کردند، نه اینکه حالا قرارداد بسته‌ شده‌ است و کار از کار گذشته است. وزیر باید بداند که رییس خانواده ورزش است. پدر خانواده که نباید اینگونه با متشنج کردن فضای ورزش اوضاع را به‌هم بریزد. نقش او فراتر از صحبت‌هایی است که مطرح می‌کند.»


سخنگوی فراکسیون ورزش در ادامه گفت: «گودرزی باید یک جلسه با رییس فدراسیون فوتبال می گذاشت و موضوع را آنطور که به صلاح منافع ملی بود حل می‌کرد، اما او به جای اینکه راه درست و منطقی را برود بحث را رسانه‌ای کرده است.»


حسینی‌ در ادامه درباره اظهارات جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران درباره اینکه کسی بدون دلیل و مدرک در خصوص فساد در ورزش حرف نزند، گفت: «کاملا با صحبت های دولت آبادی موافقم. من منکر فساد در ورزش نیستم، اما سوال من این است مگر فقط در ورزش فساد است؟ فساد ممکن است در همه جا باشد. اگر کسی مدعی است که تخلفی صورت گرفته باید با مدرک حرف بزند. طرح این مسئله بدون سند و مدرک باعث عدم اعتماد مردم به ورزش خواهد شد. هیچ کس حق ندارد که با طرح موضوع فساد بدون سند و مدرک اعتماد مردم را تحت تاثیر حرف‌های بی‌اساس قرار دهد. از بین رفتن اعتماد مردم یعنی سرمایه سوزی و این دقیقا همان مسئله مهمی است که نمایندگان مجلس با آن برخورد خواهند کرد.»


سخنگوی فراکسیون مجلس در پاسخ به این سوال که گزارش کمیسیون اصل نود درباره فساد در فوتبال به دست آنها رسیده است یا خیر گفت: «قرار است این گزارش به صحن علنی مجلس بیاید. اینکه چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد بنده بی اطلاعم.»


حسینی در پایان و در پاسخ به این سوال که گویا طرحی در مجلس مطرح شده که اگر به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد جلوی واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گرفته می شود نیز گفت: «تمام تلاشمان را می کنیم که این دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند. با وجود اینکه مزایده‌های قبلی با موفقیت همراه نبود اما کمک می‌کنیم تا در مزایده آینده مشکلات این دو تیم برطرف شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: حسینی وزیر ورزش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته