دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 12:02
در بازدید از واحد بابل

میرزاده: دانشگاه آزاد اسلامی بابل یکی از واحدهای زیبا، مهم و موفق دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد به اتفاق دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران قبل از شروع نهمین جلسه هیئت امنای استان مازندران از کتابخانه مرکزی، از مجموعه آزمایشگاه‌ها، مسجد الزهرا(س) و بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی شمال کشور در واحد بابل بازدید کردند.
کد خبر : 16965

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده به اتفاق دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، دکتر شاهورانی نماینده تام الااختیار رئیس دانشگاه در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان و دکتر صالحی معاون هماهنگی استان در بازدید مراکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی واحد بابل گفت: واحد بابل یکی از واحد‌های زیبا، مهم و موفق دانشگاه آزاد اسلامی است باید بیشتر کمک کنیم و برنامه ریزی‌های خوبی در این واحد برای ارتقاء آن انجام دهیم.


عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به کتابخانه مرکزی خوب واحد بابل بیان کرد: این واحد دارای کتابخانه دیجیتالی خوب با بیش از ۸۵۷۶ جلد کتاب در سه طبقه است که تمام استانداردهای یک کتابخانه مدرن را مهیا و به لحاظ علمی به پایگاه های مطرح دنیا وصل هستند، دکتر قلی‌پور رئیس واحد یک کار علمی و پژوهشی بسیار بزرگ و پر خرجی کردند و تمام اطلاعات به صورت آنلاین در دسترس استادان و دانشجویان قرار دارد.








میرزاده: امیدوارم مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه به کمک دکتر حسن قلی‌پور رئیس واحد بابل یک استخر ورزشی مدرن به این مجموعه اضافه کنند و ما هم کمک می‌کنیم تا این کار مهم یک سال آینده تحقق یابد

میرزاده تأکید کرد: لازمه ارتباط دانشگاه با آخرین تحقیقات علمی این است که دانشجو و استاد به اطلاعات روز جهان دسترسی داشته باشند و این سرمایه گذاری به نفع دانشگاه آزاد اسلامی است خوشبختانه در بابل مشاهده شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مجموعه آزمایشگاه های علوم پایه واحد بابل از نظر تجهیزات آزمایشگاهی بسیار پیشرفته و استاندار و سرآمد خیلی از دانشگاه های کشور است استادان مبرز و دانشجویان با هوشی دارد.


میرزاده مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) واحد بابل را بزرگ‌ترین سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) واحد بابل بهترین امکانات ورزشی را داراست می‌توانند برای دانشجویان و جوانان شهربابل مفید واقع شود.


وی تصریح کرد: امیدوارم مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه به کمک دکتر حسن قلی‌پور رئیس واحد بابل یک استخر ورزشی مدرن به این مجموعه اضافه کنند و ما هم کمک می‌کنیم تا این کار مهم یک سال آینده تحقق یابد.


میرزاده اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل کار شرکت دانش بنیان و مرکز رشد را سال های جلو‌تر شروع کرد، تبدیل علم دانشگاه به ثروت چیزی که نیاز امروز جامعه دانشگاهی ماست، در واحد بابل شاهد توسعه مرکز رشد هستیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: مدارس سما در بابل بیشتر توسعه یابد، توسعه تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی باید افزایش پیدا کند که لازمه این کار جذب بیشتر استادن را می‌طلبد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته