دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 11:41
ایرانبخش به آنا خبر داد

۱۰ تیر، آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی تازه‌های سلولی، مولکولی/ استفاده از متخصصان برجسته در کارگروه‌ها

رئیس دومین همایش ملی تازه‌های سلولی – مولکولی، آخرین فرصت ارسال مقاله به این همایش را ۱۰ تیر ۹۴ اعلام کرد و گفت: این همایش در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ آبان سال جاری در واحد پرند برگزار خواهد شد.
کد خبر : 16922

دکتر علیرضا ایرانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درخصوص برگزاری همایش ملی تازه‌های سلولی- مولکولی در واحد پرند به ارائه برخی اطلاعات تکمیلی در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: این همایش به منظور جمع آوری دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگران و دانشمندان در این حوزه است که درباره موضوعات علمی و یافته‌های نوین در حوزه علوم سلولی- مولکولی بوده و تبادلات علمی که بین محققان، پژوهشگران و دانشجویان در مرزهای بین رشته‌ای صورت می‌گیرد.


ایرانبخش، ایجاد ارتباط قوی بین انجمن‌های علمی مرتبط و بالا بردن سطح دانش و افزایش روحیه پژوهشی را با اهمیت دانست و افزود: برگزاری سمینار‌ها و نشست‌های علمی فرصتی مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر محققان و دانشجویان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای روزآمد علمی و نیز محملی برای آشنایی آنان با محیط‌های مرتبط با رشته‌های دانشگاهی است.


وی اظهار کرد: در این همایش که در ۷ کارگروه تخصصی شامل: «میکروبیولوژی- ایمونولوژی- پروبیوتیک» «سلولهای بنیادی- کشت سلول و بافت» «بیوتکنولوژی- نانوبیوتکنولوژی» «پاتولوژی- انکولوژی- هماتولوژی و آناتومی» «فیزیولوژی- فارماکولوژی» «ژنتیک و بیماریهای متابولیک و بیوشیمی» «علوم سلولی و مولکولی و تکوینی» برگزار می‌شود، روسای کارگروه‌ها از متخصصان برجسته کشور هستند که نقش مهمی در ارتقاء کیفیت همایش دارند.


مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری نشست تخصصی فناوری در روز آخر همایش از اهمیت آن در آشنایی دانشجویان درباره رابطه علوم سلولی – مولکولی نام برد و با بیان اینکه این گونه همایش‌ها بستر مناسب برای ارتباط با دستاوردهای علمی است، گفت: یکی از راه کارهای رفع موانع و مشکلات، برگزاری چنین سمینار‌ها و نشست‌هایی است.


وی با بیان اینکه این همایش آبان سال جاری در واحد پرند دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد، با توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی موجود در این واحد دانشگاهی، از آمادگی کامل این دانشگاه و پتانسیل بسیار بالا برای برگزاری این همایش خبر داد و امکان برگزاری کارگاه های مختلف در شاخه‌های ذیربط را مهیا دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته