دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1396 - 10:17
در گفت‌وگو با آنا؛

سعید آذری: به استقلالی‌ها اعلام می‌کنم، پهلوان فروشی نیست/ در جلسه با تاج وضعیت طلب ما از پرسپولیس مشخص می‌شود

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: احسان پهلوان یکی از بازیکنان جوان ذوب‌آهن است که در این باشگاه رشد کرد و من به دوستان استقلالی خودم اعلام می‌کنم که دنبال این بازیکن نباشند.
کد خبر : 169172

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج ذوب‌آهن در این فصل لیگ برتر و اختلاف امتیاز زیادی که بین این تیم و تیم‌های اول تا سوم جدول به وجود آمد گفت: «ما در این فصل از مسابقات لیگ برتر اهداف خاصی را دنبال می‌کردیم و تاکنون هم با توجه به نتایجی که به دست آمد از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت داریم. ما در هفته‌های گذشته حدود 5-6 بازی را خارج از خانه انجام دادیم و فشار راه روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشت.»


وی ادامه داد: «بازی‌های مستقیمی که مقابل تیم‌های تراکتورسازی و استقلال انجام دادیم و از دست دادن امتیازات در این بازی‌ها باعث شد تا اختلاف امتیاز ما با این تیم‌ها زیاد شود.»


آذری در رابطه با مذاکره باشگاه استقلال با احسان پهلوان افزود: «ما تجربه خوبی از فروش بازیکنان خودمان به باشگاه‌های دیگر نداریم و هدف اصلی ما حفظ بازیکنان فعلی است. احسان پهلوان هم یکی از بازیکنان جوان ذوب‌آهن است که در این باشگاه رشد کرد و من به دوستان استقلالی خودم اعلام می‌کنم که دنبال این بازیکن نباشند، چون فروشی نیست.»


مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد ادامه کار این باشگاه با مجتبی حسینی برای فصل بعد رقابت ها بیان کرد: «در حال حاضر تمام تمرکز ما روی 5 بازی آخر لیگ است و اصلا دنبال از بین بردن تمرکز کادر فنی نیستیم. بعد از اتمام بازی‌ها در مورد سرمربی آینده ذوب‌آهن هم تصمیم‌گیری می‌کنیم.»


آذری در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت ذوب‌آهن از رضا شکاری گفت: «شکاری بازیکن ما است و با ذوب‌آهن قرارداد دارد. او در حال حاضر در تهران است و ما به او ابلاغ کردیم که به اصفهان برگردد و در تمرینات تیم شرکت کند.»


آذری در مورد وضعیت حق انتقال محسن مسلمان و حق رشد پیام صادقیان اظهار داشت: «در روزهای اخیر جلسه‌ای با طاهری داشتیم و سرپرست باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند که از سازمان لیگ طلبکار است و باید این سازمان طلب ما از پرسپولیس را پرداخت کند در حالی که مسئولان سازمان لیگ می‌گویند هیچ بدهی به پرسپولیس ندارند و این باشگاه به سازمان لیگ بدهکار است. قرار است شنبه آینده جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست پرسپولیس برگزار شود تا تکلیف این موضوع مشخص شود.»


وی در مورد بازی با بنیادکار در دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: «بازی سختی مقابل بنیادکار در اصفهان داریم. برد ما مقابل این تیم در تاشکند دلیل راحت بودن این مسابقه نیست و پیروزی در این دیدار می تواند کلید صعود ما به دور بعد رقابت‌ها باشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته