دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1396 - 10:58
در گفت‌وگو با آنا؛

نصرالله عبدالهی: خودمان را سبک نمی‌کنیم و درخواست جذب رضائیان را نمی‌دهیم/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

سرپرست استقلال گفت: در فوتبال همه اتفاقات می‌تواند رقم بخورد اما اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود.
کد خبر : 169061

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال بعد از برد مقابل فولاد و قرار گرفتن در مکان دوم جدول باید روز پنجشنبه در بازی هفته بیست و ششم در تبریز به مصاف گسترش فولاد برود. استقلالی ها در حالی مقابل شاگردان کمالوند صف آرایی می‌کنند که چند بازیکن کلیدی و سرمربی تیمشان را در این بازی دراختیار ندارند.


نصرالله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد این بازی حساس گفت: «بازی سختی در تبریز مقابل گسترش داریم. در این بازی چند بازیکن کلیدی خودمان را در اختیار نداریم و این مساله کار را برای ما سخت می‌کند، گرچه اگر این بازیکنان هم حضور داشتند بازی آسانی مقابل گسترش نداشتیم اما بازیکنان نیمکت‌نشین از انگیزه بالایی برخوردار هستند تا بتوانند خودشان را به کادر فنی ثابت کنند.»


سرپرست استقلال در خصوص محرومیت انضباطی که باشگاه برای امیدنورافکن درنظر گرفت افزود: «نورافکن در بازی مقابل فولاد در داخل زمین بخاطر صحبت‌های ابراهیمی ناراحت شد و دلخوری‌اش را روی نیمکت خالی کرد. باشگاه فعلا تصمیم گرفت که این بازیکن در تیم‌های پایه تمرین کند و قطعا در هفته‌های آینده با بخشش کادر فنی به جمع بازیکنان برمی‌گردد.»


وی در مورد اخراج منصوریان در بازی مقابل فولاد اظهار داشت: «منصوریان عادت دارد که در هنگام بازی در کنار زمین راه برود و به اینطرف و آنطرف برود. اصلا مساله مهمی نبود که داور بخواهد او را اخراج کند و ما هم از این حرکت داور تعجب کردیم.»


عبدالهی در رابطه با شایعه درخواست باشگاه استقلال برای جذب رامین رضائیان گفت: «ما می‌دانیم که باشگاه پرسپولیس رضائیان را به استقلال نمی‌دهد و به همین دلیل خودمان را سبک نمی‌کنیم و درخواست جذب این بازیکن را نمی‌دهیم.»


عبداللهی در خصوص ناراحتی بازیکنان از عدم دریافت مطالبات خود گفت: «این موضوع صحت دارد، چرا که پول بازیکنان پرداخت نشده است. البته باشگاه دنبال کارهاست تا این مشکلات به پایان برسد. مشکل اصلی درون باشگاه مطالبات بازیکنان است و آنها از این مسئله کمی ناراحت هستند.»


وی در مورد شانس قهرمانی استقلال در این فصل مسابقات لیگ برتر افزود: «در فوتبال هیچ کاری نشد ندارد و همه چیز می‌تواند اتفاق بیفتد. اما اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم پرسپولیس به احتمال 80 درصد قهرمان لیگ است و ما هم باید برای کسب مقام دوم جدول تلاش کنیم.»


عبدالهی در خصوص برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد لیگ برتر گفت: «در حال حاضر تمام تمرکز ما روی 5 بازی آخر فصل جاری است و بعد از اتمام بازی‌های این فصل در مورد فصل بعد برنامه ریزی می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته