دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1396 - 14:27

تاکید رئیس واحد دماوند بر حفظ وحدت و پرهیز از سیاسی‌کاری در محیط دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با توجه به انتخابات پیش رو خواستار بی طرفی دانشگاهیان در حمایت از کاندیدای خاص شد و آنان را به حفظ وحدت و پرهیز از سیاسی کاری در محیط دانشگاه و حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر : 168878

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمود صفری در جلسه مشترک رئیس و معاونان واحد دماوند با کارکنان این واحد با توجه به بخش‌هایی از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: «امروز دشمنان با سیاه‌نمایی و همزمان با آن اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به دنبال کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضربه زدن به کشور هستند و تدبیر مقام معظم رهبری در اعلام این سال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال» باعث خنثی شدن این توطئه و بیانگر مسیر حرکت جامعه در سال 96 است.»


رئیس واحد دماوند با تسلیت مجدد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، انتصاب دکتر علی اکبر ولایتی به ریاست هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت و حضور این شخصیت متعهد، اندیشمند و انقلابی را برای دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مفید دانست.


توجه به مطالبات به حق دانشجویان، حضور به موقع در دفاتر اداری، داشتن وجدان کاری به همراه نظم و انضباط در محیط دانشگاه، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و... از جمله مواردی بود که رئیس واحد دماوند در این نشست مطرح کرد.


صفری ابراز امیدواری کرد که با کمک خداوند متعال و تلاش هرچه بیشتر همکاران، شاهد توسعه روزافزون واحد دماوند در همه عرصه‌ها به ویژه توسعه رشته‌ها و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری باشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته