دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1396 - 10:25
مقدماتی جام جهانی روسیه-آسیا

تقابل اندیشه های کی روش و لیپی در تهران/ مسیر روسیه از چین می گذرد

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دور برگشت رقابت های مقدماتی جام جهانی فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف چین می رود.
کد خبر : 167871

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته دوم دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال در آسیا از فردا با برگزاری چند دیدار آغاز می شود که در مهمترین بازی فردا تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی مقابل چین قرار می گیرد.


شاگردان کی روش که با برد دلچسب هفته گذشته مقابل قطر موفق شدند با اقتدار در صدرجدول گروه خودشان قرار بگیرند، با پیروزی مقابل چین می توانند خیال خودشان را برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه راحت کنند.


چینی ها که در دور برگشت این رقابت ها مارچلو لیپی مربی معروف ایتالیایی را روی نیمکت خودشان می بینند در اولین بازی دور برگشت موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و از سد کره جنوبی بگذرند.


لیپی از زمانی که هدایت چینی ها را بر عهده گرفت تیمش در مکان آخر این گروه قرار داشت و این مربی ادعا کرد که می تواند چین را راهی جام جهانی کند و در اولین بازی هم موفق شد به پیروزی برسد و قطعا فردا هم در مقابل شاگردان کی روش برای برد به زمین می آیند و این مساله کار را برای تیم ملی سحت می کند.


تیم ملی ایران که هم اکنون با 14 امتیاز و با اختلاف نسبت به تیم دوم جدول درصدر گروه قرار دارد امیدوار است در بازی فردا بتواند با حمایت هوادارانش در خانه از سد چین بگذرد و گام محکمی برای صعود به جام جهانی روسیه بردارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: چین کی روش ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته