دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نماینده ولی فقیه در سپاه: تیم هسته‌ای کشورمان نیاز به پشتوانه قوی دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه "22 بهمن امسال از جهات مختلف از حساسیت بالایی برخوردار است" گفت: تیم هسته‌ای کشورمان نیاز به پشتوانه قوی دارد که حضور فراگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند نشان دهنده ایستادگی ملت بر روی اصول باشد.
کد خبر : 1675

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آنا، حجت الاسلام علی سعیدی در حاشیه مراسم درگذشت والده همسر حجت الاسلام سید رضا تقوی که بعد از ظهر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد، اظهار کرد: معمولا 22 بهمن هر سال از اهمیت و حسیاسیت ویژه ای برخوردار است.


وی با بیان اینکه "22 بهمن امسال از جهات مختلف از حساسیت بالایی برخوردار است" گفت: با توجه به شرایط منطقه و نوع اسلام‌هراسی که دشمن به راه انداخته است، سه جریان منحرف را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در سپاه، سکولاریزه کردن اسلام از سوی کشورهای مختلف را یکی از موارد انحراف برشمرد و ادامه داد: موضوع دیگری که اکنون برخی کشورهای مسلمان درگیر آن هستند، معضل اسلام تکفیری است که از تریبون عربستان ترویج می‌شود.


سعیدی افزود: جریان دیگر انحرافی شیعه افراطی است که رویکرد توهین به مقدسات اهل سنت و ترویج عزاداری به شکل خشن را مطرح می‌کنند.


وی با بیان انیکه مجموع شرایط حاکم در منطقه به‌ویژه در عراق و سوریه و حتی کشورهای غربی، شرایط حساسی است، اظهار کرد: مجموعه این شرایط حضور فراگیر مردم در صحنه‌های سیاسی را می‌طلبد که نشان دهنده ایستادگی و مقاومت هستند.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای عضو 5+1، گفت:در مذاکرات هسته‌ای تیم هسته‌ای کشورمان نیاز به پشتوانه قوی دارد تا جبهه مقابل بداند که ما از اصول خودمان عدول نمی‌کنیم و اهل منطق و استدلال هستیم.


سعیدی خاطرنشان کرد: حضور مردم نشان می‌دهد که روی اصول ایستاده‌ایم و از خطوط قرمز که رهبری معظم انقلاب تعریف کردند، عدول نمی‌کنیم، از این رو مردم ما همیشه گیرایی‌شان قوی بوده است و امسال نیز متوجه هستند که باید بیشتر از گذشته در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور یابند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته