دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1396 - 20:00
سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا اعلام کرد:

خدمات رسانی پلیس فتا در ایام نوروز 24 ساعته است

سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا همچون سایر روزهای سال به دنبال برقراری امنیت هموطنان در فضای مجازی است.
کد خبر : 167378

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرگرد مهدی شکیب با اشاره به تعطیلی برخی از مراکز و نهادها در ایام نوروز از فعالیت پلیس فتا در این ایام خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه گفتگوی آنلاین و برخط باعث شده هموطنان در هر زمان که نیاز به مشاوره، راهنمایی، گزارش کلاهبرداری و غیره داشته باشند بتوانند با همکاران بنده ارتباط برقرار کرده و مسائل و مشکلات خود را بیان کنند.


وی با اشاره به آدرس سایت پلیس فتا افزود: هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری، با همکاران بنده به صورت آنلاین گفتگو کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.


شکیب با اشاره به اینکه به روز رسانی اطلاعات سایبری کاربران یکی از الزامات است که کاربران باید همواره به دنبال آن باشند، گفت: در سایت پلیس فتا هشدارها و نکات ایمنی که کاربران باید رعایت کنند تا در دام مجرمان سایبری نیفتند بارگذاری شده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا و مطالعه این هشدارها با شگرد مجرمان سایبری آشنا شده تا در دام آنها نیفتند.


سرپرست اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در پایان گفت: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک و مجرمانه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه و در بخش ثبت گزارش مردمی پلیس فتا گزارش خود را ثبت کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: امنیت فضای مجازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته