دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1395 - 11:16
با حکم دکتر میرزاده

سرپرست واحد پردیس منصوب شد/ دو سرپرست رئیس شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست واحد پردیس را منصوب و حکم ریاست سرپرستان واحدهای بندر دیلم و دشتستان (برازجان) را ابلاغ کرد.
کد خبر : 166185

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده در حکم انتصاب دکتر حسین عباسپور آورده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس منصوب می‌شوید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری که وی با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی در انجام امور محوله موفق باشید.


میرزاده در نامه دیگری از زحمات دکتر فرح حبیب در دوران سرپرستی واحد پردیس قدردانی کرد.



عباسپور پیش از این به مدت 7 سال ریاست واحد دامغان را بر عهده داشت.


به گزارش آنــا، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید واحد پردیس صبح امروز سه شنبه (24 اسفند) با حضور حجت‌الاسلام علی عسکری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام دیگری نیز حکم ریاست دکتر محمدعلی نیک‌بخش سرپرست واحد بندر دیلم و دکتر داوود یحیایی سرپرست واحد دشتستان را به آنان ابلاغ کرد.


در این احکام آمده است: پیرو مصوبه جلسه 21 آذر 95 هیات امنای استان بوشهر و تائید اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به موجب این حکم به عنوان رئیس واحد منصوب می‌شود.


میرزاده ابراز امیدواری کرده است که نامبردگان با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی در انجام امور محوله موفق باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته