دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1395 - 17:02

رئیس واحد مراغه: موظفیم برای حفظ و بقای دانشگاه آزاد اسلامی از جان مایه بگذاریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه در روزهای پایان سال 1395 با همه کارکنان این واحد دانشگاهی دیدار کرد. ولیلو گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی مانند خانه دوم هر یک ازما محسوب می‌شود و ما موظفیم در حفظ و بقای این خانه از جان مایه بگذاریم.»
کد خبر : 166073

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمدرضا ولیلو با تشکر از یک سال تلاش صادقانه و ایثارگرانه تمامی کارکنان واحد برای همگی آرزوی سالی پربارتر، زیباتر و توأم با سربلندی آرزو کرد.


ولیلو گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی مانند خانه دوم هر یک ازما محسوب می شود و ما موظفیم در حفظ و بقای این خانه از جان مایه بگذاریم.»


وی افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی مأمن و خانه امید سیل دانشجویان و خانواده آنهاست. حفظ حرمت و قداست این خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انجام امور روزانه در اداره با روحیه خوب و نشاط و سرزندگی، باعث تسهیل امور، رضایت ارباب رجوع و خرسندی هر یک از کارکنان خواهد شد.»


رئیس واحد مراغه گفت: «انجام امور محوله با شادابی و رضایت و تبدیل محیط کار به یک محیط دلنشین و لذت بخش، می تواند بار فشار کار حجیم روزمره را کاهش و انجام خدمات اداری را مطلوب و آسان کند. در این صورت است که روزها با رضایت و لحظه‌ها با شادی سپری می‌شود .»


ولیلو خاطرنشان کرد: «امیدوارم همه ما در سال جدید با روحیه عالی و تغییر و تحول عظیم در برنامه‌ریزی‌های زندگی خود و الهام از طراوت و شادابی زمین، بتوانیم گام‌های خوب، پرشتاب و رو به جلو در راستای بهبود زندگی خود برداریم.»


در این دیدار کارت تبریک سال نوبه همه همکاران اداری تقدیم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته