دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 12:55

خوزستان، قهرمان مسابقات تیمی تنیس روی میز دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی شد

مسابقات تنیس روی میز خواهران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در سالن شهدای این واحد برگزار شد با قهرمانی استان خوزستان به پایان رسید.
کد خبر : 16592

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در فینال مسابقات تنیس روی میز خواهران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم خوزستان و خراسان رضوی به رقابت پرداختند که در نهایت خوزستان با نتیجه ۳ بر صفر به مقام اول و تیم خراسان رضوی به مقام دوم رسید. تیم‌های تهران و چهارمحال بختیاری به صورت مشترک به مقام سوم این مسابقات رسیدند.


تیم‌های اصفهان و مازندران هم برای کسب مقام پنجم و ششم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم مازندران با نتیجه سه بر صفر مغلوب اصفهان شد و به مقام ششم دست یافت، تیم‌های یزد و کرمانشاه بازی هفتم و هشتم را برگزار کردند که تیم یزد به مقام هفتم دست یافت.


بعدازظهر دیروز مسابقات انفرادی بصورت تک حذفی در یک جدول ۱۲۸ تایی آغاز شد و دو دوره مسابقات برگزار شد و بقیه مسابقات از صبح امروز آغاز و ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.


در حاشیه و در اوقات فراغت برگزاری این مسابقات همچنین مسابقه رشته دارت با تعداد ۱۱۷ ورزشکار برگزار شد که سمیه حسن‌پور از چهارمحال بختیاری مقام اول، زرافشان نوراحمدی از چهارمحال بختیاری مقام دوم، سارا جعفری مقام سوم، وجیهه رضوی از چهارمحال بختیاری مقام چهارم و صدیقه زرگوش مقام پنجم را از آن خود کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب