دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌ و گو با آنا:

بارش‌ در مناطق مختلف کشور تا روز جمعه ادامه دارد/ تگرگ محلی در برخی استا‌ن‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و تگرگ تا روز جمعه در برخی از نقاط کشور خبر داد.
کد خبر : 16542

کبری رفیعی در در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت جوی شهرهای کشور در روز آینده توضیح داد: امروز (چهارشنبه) و فردا (پنجشنبه) سامانه بارشی در شمال‌غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب غرب و جنوب، سواحل شمالی، دامنه‌های البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق و مرکز کشور فعال است.


وی افزود: بر همین اساس تا روز جمعه در مناطق مذکور وزش باد همراه با بارش باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.


به گفته وی بارش‌ها امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، دامنه‌های جنوبی البرز، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب استان فارس و جنوب استان مرکزی شدت یافته و در برخی ساعات روز احتمال بارش تگرگ به صورت محلی نیز وجود دارد.


رفیعی همچنین از مواج بودن دریای خزر در روزهای پایانی هفته خبر داد و افزود: در روز جمعه نیز بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.


وی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق وزش باد خواهد بود.


کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: همچنین فردا تهران ابری بوده و بارش پراکنده دارد و در روز جمعه نیز از شدت بارش‌ها کاسته شده و تنها وزش باد و ابر در آسمان وجود خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته