دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1395 - 11:31

درخشش سما در مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش رشت

جشنواره سرود آموزش و پرورش با حضور گروه‌‌های منتخب شهرستان رشت برگزار شد. در این دوره از مسابقات دانش آموزان دبیرستان پسران سما واحد رشت خوش درخشید و توانستند مقام نخست بخش سرود محلی و تلفیقی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
کد خبر : 165354

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش که 8 گروه دانش آموزی از مدارس ناحیه دو رشت حضور داشتند، دانش آموزان دبیرستان پسران سما واحد رشت توانستند مقام نخست این دوره از مسابقات را در شهرستان رشت به خود اختصاص دهند.


اعضای این گروه متشکل از آریانا رزمجو، باربد ثباتی، مهدی محمدی، رضا ذرات پرنور، عرفان هادی پور، محمد کیمیاگر، آرمین دادرس، امیر علی سهرابی، ایلیا قلی پور، دانیال حسین زاده، علی محمد سروی، امیرحسین فدایی، محمد مهدی کلانتری، ابوالفضل جوادی، اشکان محمدی با اجرای یکدست و یکنواخت خود به سرپرستی و آهنگسازی صدرالدین زنده رخ مربی هنر دبیرستان پسران سما واحد رشت توانستند به این عنوان مهم دست یابند.


در مسابقات هنرهای نمایشی جشنواره فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهرستان رشت نیز که در بین مدارس متوسطه دوره اول برگزار شد، دانش آموزان دبیرستان پسران سما توانستند در رشته تئاتر رتبه اول را کسب کنند.


نمایش سمفونی اشیای با بازیگری سید مهدی میر مهربان و ابوالفضل فولادی و به کارگردانی خشایار گرانسایه توانست مقام نخست جشنواره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان رشت را از آن خود کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما رشت واحد رشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته