دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1395 - 15:43

بهره‌برداری از دانشکده هنر و معماری و ساختمان علوم پایه واحد تهران غرب‎

مراسم افتتاح و بهره‌برداری از دانشکده هنر و معماری و ساختمان علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر : 165078

به گزارش خبرنگار آنا، پروین داداندیش رئیس واحد تهران غرب، حبیب الله اسماعیلی مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد و برخی از مقامات مسئول دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای شورای واحد تهران غرب و جمع کثیری از اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده هنر و معماری و ساختمان علوم پایه در این مراسم حضور داشتند.


واحد تهران غرب دارای 3 دانشکده مصوب؛ فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری و یک دانشکده در دست بررسی برای تصویب است (دانشکده مدیریت). ساختمان علوم پایه نیز توسط این واحد خریداری شده و دروس عمومی در این مکان ارائه می شود.


تلاوت قرآن با همخوانی منتخبان مدرسه شاهد منطقه 2 دوره متوسطه، همخوانی سرود جمهوری اسلامی از سوی کانون تئاتر دانشگاه، سخنرانی پروین داداندیش، لیلا زارع رئیس دانشکده هنر و معماری و مریم مزدارانی مسئول ساختمان علوم پایه، پخش کلیپ، اجرای موسیقی توسط گروه نواک، اجرای پرفورمنس، بیانیه توسط دانشجویان دانشکده هنر و معماری، بازدید از فضای دانشکده هنر و معماری و اجرای پرفورمنس با حضور خیریه رعد، ارائه یادمان پلاسکو و بیانیه آتش نشان، بازدید از آتلیه ها و قدردانی از فعالان فرهنگی و نفرات برگزیده مسابقات ورزشی و قرآنی از برنامه های این مراسم بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته