دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1395 - 13:56
2 خبر؛

حضور فرماندار شهرستان سرباز از توابع استان سیستان و بلوچستان در واحد تهران غرب

فرماندار شهرستان سرباز از توابع استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب حضور یافت.
کد خبر : 164786

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه ای با حضور حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان سرباز از توابع استان سیستان و بلوچستان، ندا آتش وحیدی رئیس دانشکده مدیریت واحد تهران غرب، بابک نصیری مدیر گروه جهانگردی و هتلداری، مانا خوشکام مسئول کانون فرهنگی گردشگری و هتلداری و داود صادقی دبیر اجرایی این کانون با هدف توسعه روابط دانشگاهی و ارتباطات میان این واحد دانشگاهی با واحد مقصد در دفتر رئیس دانشکده مدیریت واحد تهران غرب برگزار شد.


فرماندار سرباز از توابع استان سیستان و بلوچستان در این جلسه‌ به شرح کاملی از پتانسیل‌های بالقوه گردشگری و نقاط قوت این منطقه از استان سیستان و بلوچستان، اهداف اصلی و برنامه‌های آتی در باره توسعه و برنامه‌ریزی گردشگری منطقه بیاناتی و نحوه جمع آوری و مراحل پیاده سازی برنامه های مدیریتی گردشگری و همچنین عملیاتی نمودن این مهم در استان پرداخت.


افراد حاضر در جلسه به ذکر توضیحاتی درباره روند رشد و توسعه فعالیت‌های گردشگری و به تصویر کشیدن پتانسیلهای آن مقصد، افزایش ارتباط دانشگاه و کانون گردشگری و هتلداری با اهداف آن مسئول پرداختند.


مسئول کانون فرهنگی گردشگری و هتلداری نیز با توجه به وجود پتاسیل‌های طبیعی و بکر موجود در منطقه ذکر شده، ایده پیاده‌سازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و توسعه مراکز اقامتی را به عنوان یکی از محل‌های اسکان برای گردشگران پیشنهاد داد و عنوان کرد: «این مهم گامی عظیم در راستای توسعه صنعت گردشگری و بوم‌گردی روستایی برای شهرستان سرباز است.»


مانا خوشکام با توجه به این مطلب که گردشگری روستایی و نقش جوامع محلی در توسعه پایدار آن نقش بسزایی دارد، پیاده سازی این نوع از گردشگری را دریچه امیدی در روند رشد اقتصادی این منطقه دانست.


در پایان جلسه نیز در مورد پیشرفت امور و اهداف آینده و نحوه انجام آنها بررسی و تبادل نظر به عمل آمد.


انتخاب گیتی متین رئیس اداره ورزش واحد تهران غرب به عنوان دبیر شورای ورزشی استان‎


در جلسه شورای ورزشی استان تهران که در دبیرخانه استان با حضور مدیران ورزشی واحدها و مراکز استان برگزار شد گیتی متین رئیس اداره ورزش واحد تهران غرب به عنوان دبیر شورای ورزشی استان انتخاب شد .


این شورا متشکل از 7 نفر بوده که در این بین علیرضا زند از واحد شهرقدس به عنوان رئیس و گیتی متین از واحد تهران غرب به عنوان دبیر این شورا انتخاب شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته