دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1395 - 15:51
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران مرکزی:

فعالیت کانون‌های فرهنگی در قالب مقررات حمایت شده و بودجه دریافت می‌کنند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تاکید کرد: کانون‌های فرهنگی اجتماعی دانشجویی این واحد باید الگویی برای دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشند.
کد خبر : 164572

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر اردشیر سنایی در جمع دبیران کانون‌های فرهنگی اجتماعی واحد تهران مرکزی اظهار کرد: یکی از اولویت‌‌های این معاونت ترویج، توسعه و تشویق کانون‌های فرهنگی اجتماعی در راستای دانشجومحوری است.


وی تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید توسط دانشجویان و تحت نظارت اداره های دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها انجام پذیرد. در این راستا برای کانون هایی که مجوز رسمی دریافت کرده‌اند، امکان جذب دانشجو زیاد است و کانون هایی که برنامه ارائه دهند می‌توانند در جلسات شورای فرهنگی دانشکده‌ها نیز حضور یابند.


سنایی خاطرنشان کرد: برنامه های مطرح شده توسط کانون های فرهنگی اجتماعی واحد باید متناسب با سیاست های کلی دانشگاه بوده و دبیران کانون ها نیز باید با مسئول امور فرهنگی اجتماعی دانشکده ها هماهنگ بوده و دارای تعامل باشند.


وی تاکید کرد: برنامه های ارائه شده باید در قالب ضوابط و مقررات باشد تا برنامه ها پذیرفته شده و مصوب شود.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران مرکزی افزود: دبیر یا اعضای کانون باید قبل از فارغ التحصیل شدن کادرسازی کرده و افراد دیگری را در قالب مقررات معرفی کنند تا فعالیت آن کانون متوقف نشود، فعالیت همه کانون های فرهنگی چنانچه در قالب ضوابط و مقررات باشد، تأیید و حمایت شده و بودجه لازم نیز به کانون تخصیص می یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته