دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1395 - 12:10

ارتقای مرتبه علمی عضو هیات علمی واحد ممقان به استادیاری

رتبه علمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان با حکم معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی به استادیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 164459

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد حسین‌­زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی حکم ارتقای مرتبه علمی دکتر کامل صباحی عضو هیات علمی و مدیر گروه برق واحد ممقان را به استادیاری ابلاغ کرد.


در حکم صباحی با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در رشته برق-کنترل آمده است: «بر اساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیات ممیزه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، از تاریخ فراغت از تحصیل به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید.»


حسین‌­زاده لطفی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که وی در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی منشا خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارد.


صباحی از سال 87 عضو هیات علمی واحد ممقان بوده و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به ترتیب از دانشگاه اردبیل و دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تهران اخذ کرده است.


این عضو هیات علمی واحد ممقان در سال‌جاری از رساله دکتری خود در رشته مهندسی برق – کنترل با عنوان «کنترل سیستم‌های غیرخطی تاخیردار» در دانشگاه تبریز با درجه عالی دفاع کرد که این رساله دکتری منتج به چاپ 4 مقاله ISI در مجلات معتبر علمی شد.


صباحی اکنون مدیر حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان را عهده‌دار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته