دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1395 - 15:08

ارتقای مرتبه دو عضو هیات علمی واحد شبستر به استادیاری

مرتبه علمی دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حکم معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به استادیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 164228

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد حسین‌­زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای مرتبه علمی دکتر موسی علی­پور عضو هیات علمی و مدرس گروه علوم پایه و دکتر ناصر بابایی عضو هیات علمی و مدرس گروه مکانیک واحد شبستر را به استادیاری ابلاغ کرد.


در حکم علی­پور با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در رشته شیمی آلی آمده است: بر اساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ فراغت از تحصیل به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید. در ضمن حقوق ومزایای مربوط از زمان ارتقا قابل پرداخت است.


در حکم بابایی با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در مهندسی مکانیک (کنترل) آمده است: بر اساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 28/7/95 به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید. در ضمن حقوق ومزایای مربوط از زمان ارتقاء قابل پرداخت است.


حسین‌­زاده لطفی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که اعضای جدید در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی منشا خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته