دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1395 - 09:54
در گفت‌وگو با آنا

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی: فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت از نیازهای امروز جوانان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از نیازهای امروز جوانان دانست و اظهار کرد: احداث مزار شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه باعث گرامیداشت یاد شهدا می‌شود.
کد خبر : 164023

علیرضا رادفر در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام شهدای ۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در ارومیه با توجه به احداث مزار شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و مهاباد اظهار کرد: این حرکت منحصر به فرد از سوی دانشگاه، باعث گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در محیط دانشگاه و ترویج فرهنگ ایثار بین جوانان و دانشجویان می‌شود.


وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارای بالاترین امنیت ممکن بوده و تبدیل به یک قطب موثر در این زمینه در سراسر جهان شده است، گفت: همه اینها را مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس و جان فشانی های آنان هستیم.


رادفر با بیان اینکه در شرایط کنونی یکی از نیازهای اساسی جوانان فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری همایش ها و مراسم متعدد با محوریت شهدا، گام بسیار مهمی در این راستا برداشته است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: شهدا متعلق به تمام مردم ایران بوده و با هرگونه استفاده سیاسی و جناح بندی های صورت گرفته در مورد شهدا مخالف هستیم.


رادفر با بیان اینکه سایه شهدا بسیار بالاتر از آن است که در جناح بندی های محدود سیاسی امروز قرار بگیرند، گفت: برگزاری مراسم در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا امری بسیار لازم و ضروری است و کسانی که در این راستا تلاش می کنند اجر معنوی بسیار زیادی را دریافت می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته