دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 15:35

کسب قهرمانی انفرادی و نائب قهرمانی تیمی مسابقات تنیس روی میز دانشگاه آزاد از سوی واحد اسلامشهر

ورزشکاران واحد اسلامشهر بار دیگر در عرصه رقابت‌های ملی خوش درخشیده و عنوان های قهرمانی انفرادی و نائب قهرمانی تیمی مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد کشور را به نام خود ثبت کردند.
کد خبر : 16397

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم تنیس روی میز واحد اسلامشهر به نمایندگی استان تهران در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی که از روز پنج شنبه دهم لغایت سه شنبه پانزدهم اردیبهشت با حضور ۲۴ تیم منتخب از استان‌های سراسر کشور به میزبانی واحد ساوه برگزار شد، حضور یافته و با برتری بر رقیبان برگزیده خود از دیگر واحدهای دانشگاهی، توانست با عنوان نائب قهرمانی تیمی را به خود اختصاص دهد.


در بخش انفرادی نیز علیرضا امرا، ورزشکار واحد اسلامشهر با شکست همه حریفان توانست عنوان قهرمانی را با اقتدار به خود اختصاص دهد.


احمد عبادی‌پور، محمد بوجاریان، علیرضا امراء و حامد نادری به مربیگری و سرپرستی شهرام خانزاده و طاهر ویسی اعضای تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند.


تیم زنجان مقام اول و تیم‌های مازندران و قزوین عنوان سوم مشترک را در این دوره از رقابت‌ها کسب کردند.



به گزارش خبرنگار آنا، این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد و در پایان مسابقات تیمی، استان زنجان و تهران به ترتیب مقام های اول و دوم و تیم های استان مازندران و قزوین به طور مشترک به مقام سوم نائل آمدند و در بخش انفرادی علیرضا امرا از تهران، سجاد حسینی از اصفهان به ترتیب مقام اول و دوم و مهرشاد پوده از اصفهان و متین لطف اله نسبی از کردستان مقام سوم مشترک را به دست آوردند.


پذیرش تمی های شرکت کننده در این مسابقات در روز پنجشنبه دهم اردیبهشت صورت پذیرفت و مراسم قرعه کشی نیز در همان روز با حضور مربیان و سرپرستان تیمها با حضور نماینده معاونت ورزشی سازمان مرکزی و ناظرین و سرپرستان فنی مسابقات و همچنین دکتر گندمکار رئیس واحد ساوه و عوامل اجرایی مسابقات برگزار شد.



آغاز مسابقات از صبح جمعه 11 اردیبهشت با جدال بین 23 تیم حاضر صورت گرفت که در پایان تیم های تهران و زنجان با غلبه بر قزوین مازندران به دیدار پایانی راه یافتند و در مسابقه نهایی تیم استان زنجان توانست با پیروزی مقابل تهران به مقام قهرمانی دست یابد.


در مرحله انفرادی نیز که از هیجان قابل وصفی برخوردار بود در دیدار پایانی علیرضا امرا از استان تهران با غلبه بر سجاد حسینی از اصفهان موفق به کسب مدال شد و مهرشاد پوده از اصفهان و متین لطف اله نسبی از کردستان مقام سوم مشترک را به دست آوردند.


حین برگزاری مسابقات تنیس روی میز، یک دوره مسابقه طناب کشی نیز برگزار شد که تیم مازندران موفق به شکست رقبای خود شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب