دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1395 - 12:13
در گفت وگو با آنا؛

نصرالله عبدالهی: تساوی مقابل سیاه‌جامگان به دلیل خستگی بازیکنان بود/ هیچ یک از اعضای کادر فنی استقلال به دیسکو نرفت

سرپرست تیم استقلال گفت: عکس یک آقایی را در دیسکو منتشر کردند که مو ندارد و چون چند نفر هم از کادر فنی ما مو ندارند، این شایعات را مطرح کردند.
کد خبر : 163866

نصرالله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازی استقلال در لیگ برتر مقابل سیاه جامگان گفت: «در مقابل سیاه جامگان بازیکنان تیم بعد از دو بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودند و به همین دلیل نتوانستند نمایش همیشگی خودشان را نشان دهند. مسافرت این روزها در آمادگی جسمانی تیم تاثیر مستقیم گذاشت و به همین دلیل نتوانستیم پیروزی‌های متوالی خودمان را در لیگ ادامه دهیم.»


سرپرست استقلال در خصوص شایعاتی که برای اعضای کادر فنی این تیم در اردوی دوبی رخ داد اظهار داشت: «من به عنوان سرپرست تیم این اخبار را تکذیب می‌کنم. اصلا این مسائلی که مطرح شد صحت ندارد و متاسفانه عکس یک آقایی را در دیسکو منتشر کردند که مو ندارد و چون چند نفر هم از کادر فنی ما هم مو ندارند این شایعات را مطرح کردند. در حالی که منصوریان، علی چینی و خسرو حیدری با خانواده و با هزینه خودشان در امارات حضور داشتند.»


عبدالهی در رابطه با صحبت‌های سرپرست باشگاه تراکتورسازی در خصوص باشگاه استقلال گفت: «من در جریان صحبت‌های ذوالفقاری نیستم ولی باشگاه استقلال نگرانی بابت بازیکنان جوانش ندارد. ما چند بازیکن جوان داریم که تا 3 سال آینده دانشجو هستند و می‌توانند در استقلال بازی کنند.»


وی در ادامه در مورد نتایج استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «ما اردوی خوبی را در دوبی برگزار کردیم و در جریان این اردو دو بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشتیم. در بازی اول مقابل الاهلی امارات بازیکنان ما کم تجربه بودند و نتوانستند در اولین تجربه آسیایی خودشان، نمایش خوبی را ارائه دهند اما در بازی دوم اوضاع تیم بهتر شد و موفق شدیم التعاون را شکست دهیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته