دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1395 - 09:41

سرپرست تراکتورسازی: اگر ما باشگاه نظامی نیستیم پس چرا نیروهای مسلح به ما سرباز می‌دهد

ایوب ذوالفقاری گفت: اگر ما باشگاه نظامی نیستیم پس چرا نیروهای مسلح کدهای بازیکنان سرباز را برای تراکتورسازی صادر می‌کند؟
کد خبر : 163789

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران در کنفرانس پیش از بازی مقابل سیاه جامگان از اینکه تراکتورسازی مجوز جذب بازیکنان سرباز را دارد انتقاد کرد. منصوریان در صحبت‌هایش گفت که تراکتورسازی که تیم نظامی نیست چرا باید در هر فصل بهترین بازیکنان جوان لیگ را برای دو فصل در خدمت بگیرد و این صحبت‌ها با واکنش‌هایی از سوی مدیران تراکتورسازی روبرو شد و در ادامه ماجرا باشگاه استقلال هم بیانیه‌ای علیه سرپرست این باشگاه صادر کرد.


ایوب ذوالققاری سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال تهران، ضمن رد ادعاهای مطرح شده مبنی بر غیر نظامی بودن باشگاه تراکتورسازی از مسولان باشگاه استقلال خواست تا اگر اسنادی بر اثبات ادعاهای خود دارند رو کنند والا باشگاه تراکتورسازی حق شکایت از استقلال را بر خود محفوظ می داند.


سرپرست باشگاه تراکتورسازی در این رابطه اظهار داشت: «از این بیانیه تعجب می‌کنم چون در صحبت‌هایی که داشتم به هیچ عنوان از کلمات بی‌ادبانه‌ای استفاده نکردم و نخواهم کرد.»


وی ادامه داد: «من فقط به عنوان عضوی از باشگاه تراکتورسازی و به عنوان کسی که سال‌ها در این تیم توپ زده‌، بر خود وظیفه دانستم تا در قبال صحبت‌های علیرضا منصوریان از حق باشگاهم دفاع کنم. هیچ کس نمی‌تواند علیه باشگاه تراکتورسازی موضع بگیرد و این اجاره را به احدی نخواهیم داد.»


سرپرست تراکتورسازان تاکید کرد: «من فقط به دنبال حرف‌های سرمربی استقلال از حق تیمم دفاع کردم و این مساله‌ای طبیعی است که از حق باشگاهی که در آن کار می‌کنم، دفاع کنم.»


وی همچنین درباره ادعای باشگاه استقلال مبنی بر غیرنظامی بودن باشگاه تراکتورسازی اذعان داشت: «ما وابسته به سپاه پاسداران هستیم و اکثریت سهام کارخانه به نام سپاه است و در این مورد سپاه می‌تواند جوابیه بدهد. باشگاه استقلال هم اگر سندی دال بر غیرنظامی بودن باشگاه ما دارد، می‌تواند ارائه کند و ما نیز حق شکایت را برای خود محفوظ می‌دانیم.»


ذوالفقاری ضمن مردود بودن ادعای غیر نظامی بودن باشگاه تراکتورسازی اذعان کرد: «اگر ما باشگاه نظامی نیستیم پس چرا نیروهای مسلح کدهای بازیکنان سرباز را برای تراکتورسازی صادر می‌کند؟ حتما دلیلی دارد که این کار صورت می گیرد. ما باشگاه نظامی هستم و بهتر است در این مورد همه تابع قانون باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته