دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1395 - 09:39
سرهنگ رحمانی خبر داد:

جاده‌های 5 استان برفی است/ مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای مواصلاتی سه استان

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای مواصلاتی 5 استان خبر  داد و گفت: تردد در محور اسالم- خلخال تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر : 163786

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی هم اکنون در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی (محور ارومیه- سلماس محدوده گردنه قوشچی)، آذربایجان شرقی (محورهای بستان‌آباد و هشترود زنجان)، خراسان رضوی (درگز- قوچان) و زنجان (محور تهم و طارم) بارش برف گزارش شده است.


وی با اشاره به محورهایی که دارای بارش باران هستند، تصریح کرد: در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، گیلان و غرب استان مازندران بارش باران اعلام شده است.


به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در اکثر محورهای استان‌های همدان، کرمانشاه (محورهای اسلام آباد- حمیل و روانسر- گیلان غرب) و مازندران (محورهای فیروز کوه و هراز) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.


رحمانی تاکید کرد که تردد در محور اسالم خلخال واقع در استان اردبیل تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.


وی با اشاره به محورهای مواصلاتی که دارای بار ترافیکی هستند، اضافه کرد: ‌هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه تهران- کرج محدوده پلیس فردیس تا پل کلاک و گرمدره و باند جنوبی آزاد راه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.


به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته