دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1395 - 15:41

تالیف دو کتاب از سوی عضو هیات علمی واحد هادیشهر

کتاب‌های «فرزندان خود را کارآفرین تربیت نماییم» و «روش‌های نوین محافظت از اختراعات در برابر کپی برداری‌های غیرمجاز » از سوی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر تالیف شد.
کد خبر : 163631

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدرضا حلاج یوسفی در کتاب « فرزندان خود را کارآفرین تربیت نماییم» به ضرورت تربیت کارآفرینانه فرزندان از سوی والدین پرداخته شده و روش‌هایی که به‌وسیله آن والدین می‌توانند فرزندان خود را کارآفرین تربیت کنند، توضیح داده‌ است.


نویسند کتاب «روش‌های جلوگیری از کپی‌برداری از اختراعات » حاصل سال‌ها تجربه و تحقیقات خود در ارائه مشاوره به صاحبان سرمایه فکری در پارک فناوری و مراکز رشد را به رشته نگارش درآورده است. در این کتاب نوع روش برای محافظت از اختراعات شناسایی شده است. در روش‌های قانونی، به قوانین و مقرراتی که در کشورمان برای محافظت از اختراعات وجود دارد، پرداخته شده است و در ادامه ایرادات وارده بر این روش به عنوان یکی از روش های صیانت از اختراعات ذکر شده‌اند. در فصل مربوط به روش‌های فنی مثال‌هایی در این مورد بیان شده است و در ادامه آمده است که هیچ کدام از روش‌های مذکور روش‌های مناسبی برای محافظت از اختراعات نیستند و در فصل سوم روش بازاریابی به عنوان یکی از روش‌های مناسب برای محافظت از اختراعات عنوان کرده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد هادیشهر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب