دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1395 - 17:02

کوتاه از واحدهای خاش، پردیس و هادیشهر

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش ایستگاه صلواتی در مسجد جامع این شهرستان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (ع) برپا کردند.
کد خبر : 163470

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با ایام سالگرد شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش ایستگاه صلواتی در مسجد جامع این شهرستان برپا کردند.


همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش ایستگاه صلواتی در مسجد جامع این شهرستان برپا کردند.


این ایستگاه صلواتی که در مسجد جامع این شهرستان برپا شد همزمان با تشییع 9 شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان خاش برپا شد.


بازدید نمایندگان هیات عالی نظارت منطقه دو


نمایندگان اعزامی دبیرخانه هیات عالی نظارت منطقه دو روز دوشنبه، 9 اسفند 1395 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر بازدید کردند.


نمایندگان هیات عالی نظارت منطقه دو در بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر در روند انجام امور واحد قرار گرفتند.




سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)


مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به همت دفتر فرهنگ اسلامی واحد پردیس، چهاشنبه یازدهم اسفند برگزار شد.


در این مراسم که با حضور عاشقان و ارادتمندان آن حضرت؛ در نمازخانه واحد پردیس در فاز6 برگزار شد، بعد از مراسم پرفیض نماز ظهر و عصر و قرائت زیارت عاشورا، از سوی مداحان و ذاکرین اهل بیت به روضه خوانی و مدیحه سرایی در وصف حضرت فاطمه(س) پرداخته شد و استادان، کارمندان و دانشجویان، همراه با مسئولان دانشگاهی در غم این مصیبت بزرگ عزاداری کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته