دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1395 - 09:19

تدفین شهید گمنام در واحد پارس‌آباد مغان/ امام جمعه: از شخص دکتر میرزاده تشکر ویژه دارم

آیین تشییع خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان با حضور هزاران نفری اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر : 163448

به گزارش آنا، در این مراسم پیام دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مدیر روابط عمومی این واحد دانشگاهی قرائت شد.


در بخشی از این پیام آمده است: قطعاً معنویت حضور این عزیز زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلی پیام شهیدان در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل‌های آینده خواهد بود. اینجانب حضور ابدی این گوهر پرفروغ در آسمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان را مغتنم شمرده، از همه مردم عزیز و فهیم به ویژه همکاران مجموعه دانشگاهی می‌خواهم در پاسداشت و تکریم این گوهر فروزان از قافله شهدای گمنام، از هیچ کوششی فروگذار ننمایند چرا که ملت ما خصوصاً جوانان و دانشجویان امروز مدیون شهیدان‌اند. فرشتگانی که هرجا آرام گیرند، قرار و آرامش خود را در محیط می‌پراکنند و صفا و معنویت می‌بخشند.



امام جمعه پارس آباد: من از شخص دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تشکر ویژه دارم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد در مراسم تدفین این شهید گمنام با بیان اینکه شهید عزت است و عزت و احترام آن از جانب خداست، گفت: هر کس به شهید و مقام شهدا احترام بگذارد از عزتی که خدا در آن قرار داده سهیم خواهد شد و من از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بویژه شخص دکتر حمید میرزاده که این فرصت را برای دانشگاه آزاد این شهرستان فراهم کردند، تشکر ویژه دارم.



امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه شهدا ایثار، شجاعت، اخلاص و ایمان را معنی کردند، گفت: شهدا به وظایف خود به درستی عمل کردند و اکنون نوبت ماست که تکالیف و مسئولیت های خود را به نحو احسن انجام دهیم.


رشادی با اشاره به وظایف سنگین دانشجویان در صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی افزود: دانشجویان نخواهند گذاشت دشمنان به ایمان و اعتقادات جوانان این مرز و بوم نفوذ کنند.


وی ادامه داد: جوانان و دانشجویان نخواهند گذاشت پرچمی که دست شهدا با عزت و افتخار به اهتزاز درآمده بر زمین بیفتد. دانشجویان با حرکت توفنده و پیروی واقعی از ولایت فقیه، از ایمان و وطن و حجاب دفاع می کنند و عزت و اقتداری را که شهدا آفریده اند ادامه خواهند.


این مسئول با توجه به برکات خون پاک شهدا، اظهار کرد: مزار شهید گمنامی که امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد تدفین می شود بدون شک یک درس و پیام واقعی برای دانشجویان خواهد بود.


وی از عموم مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان، اعضای شورای تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندار و دکتر اکبر جعفری شاعرلر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به خاطر حضور پرشور در آیین استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته