دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1395 - 15:09

خبرهای کوتاه از واحدهای خاش، بناب، سما تهران و سیاهکل

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش‎های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در واحد زاهدان برگزار شد.
کد خبر : 163187

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این نمایشگاه که با حضور دکتر حبیب‎الله اسماعیلی مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد، تعدادی از اثار هنری و صنایع دستی دانشجویان واحد خاش برای معرفی و نمایش ارائه شده است.


غرفه واحد خاش از غرفه‌های جذاب این نمایشگاه در روز افتتاحیه بود.


کسب مقام برتر دانش‌آموزان سما در مسابقات آموزش و پرورش منطقه 5


دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه سما 2 تهران (دوره اول) مقام برتر مسابقات مشاعره منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران را از آن خود کردند.


در مسابقات مشاعره آموزش و پرورش که بین مدارس متوسطه اول منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، ملیکا شاه‌محمدی دانش‌آموز پایه هشتم رتبه دوم و زهرا ساری خانی‌فرد دانش‌آموز پایه هشتم رتبه سوم را کسب کرد.


ملیکا شاه‌محمدی 6 سال است در زمینه حفظ شعر فعالیت می‌کند و حافظ اشعار دیوان، غزلیات و مثنوی حافظ و عطار است و در شاهنامه‌خوانی تبحر دارد. زهرا ساری‌خانی هم دو سال است که در زمینه حفظ اشعار دیوان شمس مولانا و دیوان حافظ و دیوان پروین اعتصامی کار می‌کند.


رئیس واحد بناب: تشکل‌های دانشجویی می‌توانند باعث رشد و شکوفایی دانشگاه باشند


به گزارش خبرنگار آنا، انتخابات شورای مرکزی تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان واحد بناب با حضور امیر پروال نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.


رئیس واحد بناب در بازدید از روند برگزاری این انتخابات، به نقش تشکل‌های دانشجویی در تقویت توان مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: «اگر خواسته‌ها و مطالبات تشکل‌های دانشجویی به عنوان رابط بین دانشجویان و مسئولان،‌ در چارچوب مقررات دانشگاه باشد، این تشکل‌ها باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد.»


دکتر سیدعبدالله حجتی افزود: «دکتر میرزاده توجه ویژه‌ای به فعالیت‌های دانشجویی دارد و استادان و دانشجویان باید از این فضا و فرصت مناسب استفاده کرده و مسیر شکوفایی و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی را هموارتر کنند و با مطالبه‌گری به دنبال پویایی دانشگاه خود باشند.»


بعد از پایان رأی‌گیری و شمارش آراء، اعضای شورای مرکزی تشکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط رهبری برادران و تشکل انجمن اسلامی الزهرا خواهران به مدت یک سال انتخاب شدند.


یادواره شهدای دانشجو و مدافع حرم در دانشکده سما سیاهکل برگزار شد


مراسم گرامیداشت ایثار و فداکاری شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما سیاهکل برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج در این مراسم خاطراتی از عملیات آزاد‌سازی حصر آبادان بیان کرد و از نبود امکانات و وسایل جنگی، روحیه بسیار بالای رزمندگان و ولایت‌پذیری آنان که چگونه گوش به فرمان امام (ره) بودند سخن گفت و یکی از دلایل موفقیت در جنگ را روحیه بالای رزمندگان و ولایت‌پذیری آنان عنوان کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب