دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1395 - 15:34

استقبال گسترده دانشگاهیان واحد پزشکی تهران از نخستین طرح اهدای خون

نخستین طرح اهدای خون با استقبال گسترده دانشگاهیان واحد پزشکی تهران روبه‌رو شد.
کد خبر : 163072

میثم اخلاق دوست دبیر کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر و مجری نخستین طرح اهدای خون در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران در گفت‌وگو با آنــا با بیان اینکه این طرح با استقبال اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی روبه‌رو شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در همه صحنه های بشر دوستانه و صلح آمیز حضور چشمگیر و پر رنگ و نقشی داشته و با صمیمیت ایفای دین کرده است.


دبیر کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر در باره چگونگی انجام این طرح در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران گفت: به لطف خذا نخستین طرح اهدای خون در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با استقبال زیاد دانشجویان، کارکنان و مسئولین این واحد روبرو شد و تا اخر وقت اداری نیز به طول انجامید.


وی افزود: با توجه به ماهیت معنوی و استقبال زیاد دانشجویان فداکار و از خودگذشته این واحد و باتوجه به حمایت مسئولان سازمان انتقال خون و مساعدت معاونان و مسئولان ارشد دانشگاه تصمیم گرفته شد نوبت دیگری برای اهدای خون در نظر گرفته شود. در این طرح که با استقبال بیش از صدنفری مواجه شد، 633نفر توانستند اهدای خون داشته باشند و سایر داوطلبان به علت وزن کم، فشار خون پایین و مصرف داروی خاص شرایط اهدای خون را کسب نکردند.



دکتر مسعود فاطمی معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه هم با حضور داوطلبانه در این طرح توصیه کرد برای تداوم این طرح اجرای آن بصورت مستمر و در هرفصل سال برگزار شود.




این طرح با همت کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران و با استقرار تیم پزشکان سیار و همکاری سازمان انتقال خون و معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر شمیرانات برگزار شد



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته