دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1395 - 14:05

نجفی: فکر می‌‌کنم نظر آقای روحانی هم این باشد که‌ یک‌نفری و بدون گزینه جانبی در انتخابات حاضر شود

مشاور اقتصادی رئیس جمهوری با بیان اینکه تا کنون آقای روحانی صراحتا در مورد تصمیم خود برای حضور در انتخابات صحبتی نداشته‌اند گفت:‌ ما امیدواریم و تقاضا داریم که آقای روحانی وارد انتخابات ریاست جمهوری شود.
کد خبر : 163038

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد علی نجفی پیش از ظهر امروز پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تصمیم رئیس جمهوری برای حضور در انتخابات اظهار کرد: دولت اقدامات و زیرساخت‌هایی را ایجاد کرده که برای به نتیجه رسیدن آن 4 سال زمان نیاز است؛ از این رو لازم است که دولت دوم آقای روحانی تشکیل شود و ما از ایشان برای حضور در انتخابات تقاضا کرد‌ه‌ایم.


نجفی در مورد حضور چند کاندیدای جانبی در کنار روحانی در انتخابات گفت: عده‌ای معتقدند تا زمان انتخابات ممکن است هزار اتفاق بیفتد و مسائل پیش‌بینی نشده رخ دهد، بنابراین در کنار آقای روحانی به عنوان گزینه اصلی چند گزینه جانبی هم باید باشد. اما دیدگاه دیگری می‌گوید که حضور آقای روحانی به تنهایی کفایت می‌کند. اما باید گفت که استراتژی رقبای آقای روحانی تخریب دولت است و من فکر می‌کنم که آقای روحانی به تنهایی می‌تواند پاسخ انتقادات را بدهد در واقع یک مرد جنگی به از صد هزار است. فکر می‌کنم که نظر آقای روحانی هم همین باشد که یک نفری حضور پیدا کنند.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که شما در ستاد انتخابات حسن روحانی چه سمتی دارد گفت: هنوز ستادی ایجاد نشده است.


مشاور اقتصادی رئیس جمهوری در مورد عملکرد دولت در حوزه ایجاد اشتغال تصریح کرد: دولت در این بخش موفق بوده اما به شغل‌های بیشتر از آنچه که دولت ایجاد کرده نیاز است زیرا ورود به بازار کار در سال‌های اخیر به تاخیر افتاده و ما با تقاضاهای انباشته شده مواجه‌ایم.


نجفی ادامه داد: ما در سال آینده حدود 480 هزار میلیارد تومان سرمایه داخلی می‌توانیم جذب کنیم، بنابراین باید سرمایه خارجی را از طریق فاینانس، بیع متقابل و سرمایه‌گذاری مستقیم جذب کنیم و بر همین اساس باید به دنبال تعامل اقتصادی و سیاسی با دنیا باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته