دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1394 - 16:12

تالیف کتاب ورزشی به قلم عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد رودهن

کتاب اصول سرپرستی و مدیریت اردو‌ها، کاروان‌ها و مسابقه‌های ورزشی از سوی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تالیف شد.
کد خبر : 16232

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بهرام صالح‌نیا عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با این اثر سومین کتاب خود را تالیف کرده است.


وی در قسمتی از این کتاب آورده است: توسعه روزافزون ابعاد مختلف سازمان‌ها و تغییر و تحولات بی‌سابقه‌ای که نتیجه زندگی در عصر کنونی است و از طرفی روند پرشتاب این دگرگونی‌ها این پیام را به ما می‌رساند که برای حفظ جایگاه سازمان‌ها در جامعه راه و روش‌های جدیدی باید گرفته شود تا کارآیی لازم را داشته باشد.


از جمله سطوح مهم و اساسی سازمان‌ها، سطح مدیریتی و سرپرستی آن است زیرا رده‌های پایین‌تر در سازمان‌ها، در حال اجرای امور عملیاتی آن هستند. در واقع مدیران، برنامه کلی و سنجش، کنترل و بهبود روش‌های کاری و برنامه ریزی عملیاتی را در سطوح بالا‌تر عهده دار هستند.


صالح‌نیا عناوین کتاب را اینگونه عنوان کرد: فصل اول آشنایی با مدیریت و سرپرستی، فصل دوم آشنایی با سرپرستی و ساختار تیم و... فصل سوم کلیات اردو، فصل چهارم آشنایی با محل، انواع سرپناه، فصل پنجم اردوهای ورزشی، فصل ششم دستورالعمل‌های اردوهای دانشجویی، دانش آموزی، فصل هفتم دانستنی‌های ویژه اردو، فصل هشتم تغذیه ورزشکاران در اردو، فصل نهم سرپرستی و مدیریت طرح، فصل دهم آشنایی با کمک‌های اولیه، فصل یازدهم قوانین و مقررات، نحوه تنظیم تقویم ورزشی، فصل دوازدهم جداول مسابقات ورزشی، فصل سیزدهم ارزیابی و ارزشیابی اردو، منابع.


انتهای پیام/

برچسب ها: تالیف کتاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته