دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1395 - 11:05
دو خبر؛

تجلیل از مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر

در مراسمی از مهندس هاشم مومن هاشمی بعنوان مسن ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر تجلیل شد.
کد خبر : 161430

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در مراسم تجلیل از مسن ترین دانشجوی این واحد با قدردانی و تشکر از مومن هاشمی اظهار کرد: «وی در سن 75 سالگی با اتمام دوره کارشناسی ارشد در رشته برق و سعی بلیغ و اهتمام مثال زدنی، الگویی شایسته برای تمامی دانشجویان و جوانان است و نشان داد که کهولت سن نمی‌تواند جلوی پیشرفت فرد را بگیرد.»


در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر دانشنامه پایان تحصیلات تکمیلی به وی تقدیم شد.


مهندس مومن هاشمی هم با تشکر از رئیس واحد و همه کارکنان و استادان واحد آذرشهر بیان کرد: «قصد داشتم با توجه به این رضلیتمندی و آب و هوای خوب آذرشهر در اینجا ساکن بشم ولی متاسفانه مشکلات قلبی و همچنین ناسازگاری شدن آب و هوا در اثر مشکلات دریاچه ارومیه این امر تحقق نیافت.


مهندس مومن هاشمی با توجه به مسلط بودن به زبان آلمانی رزومه خود را به زبان آلمانی نوشته و در جلسه قرائت کرد، او همچنان اصرار دارد که وی را کما فی السابق هاشم عمو بنامند که نشان از اوج تواضع علمی و اخلاقی وی دارد.


برگزاری جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز رشد شهرستان آذرشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر


جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز رشد شهرستان آذرشهر با حضور دکتر رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر، دکتر علیزاده معاون فرماندار آذرشهر، مهندس خلقی نماینده پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، مهندس موسی زاده معاون منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، مهندس سلامی معاون اداری و مالی واحد آذرشهر، دکتر اصیل مدیر مرکز رشد، مهندس کمالی مسئول دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و جمعی از اعضای هیات علمی واحد آذرشهر برگزار شد.


رئیس واحد آذرشهر به ارائه اهداف راه اندازی این مرکز رشد و امکانات موجود در دانشگاه برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و ایجاد کارآفرینی پرداخت.


در ادامه بحث‌ها و مشکلات راه‌اندازی مرکز رشد و راهکارهای حل آن از سوی مسئولین مربوطه بصورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


طرح کسب و کار این مرکز رشد به صورت مشروط به تصویب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است. امید است ان‌شاءالله در سال 96 شاهد راه اندازی این مرکز رشد باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته